Onsdag 5/8

2009-08-05 11:22:48 Dagboken
» Kommentarer(3) «


:) HejHopp!
Idag mår jag bättre, dock drömt hemska drömmar om Jörgen inatt :/ Förstår inte varför, typ att han var otrogen och lämnade mig och William . Så att säga att jag sovit gott vore en lögn. men men.. Igår va jag nere i stan och tog en fika med Emma, jätte trevligt, sen åkte jag med Jörgen i lastbilen. Göteborg fram och tillbaka. Somnade nog inte förän klockan va ca 4 imorse, så ja jag är lite seg i kolan idag, men så kan det va! Man får hoppas mardrömmarna aldrig faller in, tror aldrig min älskling skulle göra något sådant mot mig!

Dagens planer? Städa lite tror jag, iaf den vanliga sysslan hemma hos oss DAMMSUGA! Har man en pälsapa så har man, och sen håller jag på att vika in tvätten, märka alla Willes kläder så det är gjort till dagis starten i slutet på månaden. Slipper jag det sen.. Sen vette tusan, fundera ut dagens middag kanske? Det är ju faktiskt fint väder ute med, hela 24 grader och solen skiner, det va ju änna på tiden om man säger så ;) Hoppas den stannar ett tag nu, då blir jag glad ;D

Nope fortsätta med tvätten..
Have a nice day !

Kommentarer
Postat av: Jelika

Om man drömmer att sin partner el man själv är otrogen så är det bara ett bra teckan. De tyder nämligen på att man har en stark kärlek som håller för mycket. Men givetvis är det tråkigt att drömma om sånt.

2009-08-05 @ 12:32:07
URL: http://jelikas.blogg.se/
Postat av: Soetnaus - mamma till neo!

tack så mkt :) varå att tiden går snabbt. pojken är redan en vecka.. :o känns som om de va igår... men gud vilken härlig känsla de är o ha han ute :D

2009-08-05 @ 18:27:39
URL: http://soetnaus.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack :)

2009-08-05 @ 19:14:30
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback