Söndag 2/8

2009-08-02 23:59:31 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Mitt i natten, jag är en liiiiten nattsuddare jag ;D Hihi..
Idag har vi vart seeega, iaf jag.. William och jag gick upp vid 9 tiden, då flyttade vi med oss täcket ut till soffan och la oss där, haha! En riktig mysmorgon med andra ord, ja han är allt en liten myskille våran son, iaf när han vill! När pappsen kom upp blev han genast pigg och inte alls lika mysig längre. Då va det hopp och stoj som gällde. Sen kom vi ut på en promenad, och efter det en tur till Överby för att inhandla nässpray till lilleman, och lite mer tvättlappar och välling. Samt lite annat nödvändigt som tagit slut hemma..

Väl hemma började Jörgen med maten, ugnstekt falukorv och potatismos! Japp, vi gillar det hemma hos oss ! =) Hihi.. Sen kom Sötisarna Emma och Melvin förbi för en kaffe och bus! Alltid lika skoj och träffa dom! :) William va helt slut när dom hade gått, så han somnade så sött så! Annars ikväll har jag inte gjort så mkt, började titta på Benjamin Button, men tror inte jag orkar se klart den idag, får se hur långt jag hinner innan jag blir jätte jätte trött, ska nämligen sova på soffan idag, Jörgen har sån hosta så han klarar inte av att ha "sömn-masken" på sig.. Får la se hur gott jag ska sova inatt, men det ger sig, allt för min man <3

Imorn är det slapp dag, har tvättstugan på eftermiddagen bara.. Annars är planerna noll! :) Gott det med ! Får njuta av sista ledigheten för snart börjar allvaret igen :/ Inge kul! :(
Lämnar en tanke till mamma, för hennes morbror gick bort imorse!
Vila i frid Ragnar!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej vännen. Du kan hälsa Carina att hon kan köpa dom för 500kr på Tradera, "köp nu" eller så kan hon buda på dom och buden börjar på 150kr.

2009-08-04 @ 09:32:36
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback