Torsdag 6/8 - Grattis!

2009-08-06 12:07:07 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Grattis till Linnea på 2-årsdagen!
Igår va det segt iaf på förmiddagen, jag grejjade med min tvätt, och städade lite här hemma. Sen gick vi ut på våran baksida och lekte med Emma och Melvin, eller ja barnen lekte och vi drack kaffe ^^ Haha! Alltid trevligt med sällskap, sen gick vi in en stund o lekte där tills Emma och Melvin åkte hem och då hoppade William i säng, jätte trött av allt bus! :)

Idag händer det inte så mycket, vi ska tvätta vid 15-tiden, sen ska vi gå och dricka kaffe med Williams faster och jag ska pussa på Liiiam <3 Lilla goooingen! =) Annars är dagen ganska så lugn man får ju passa på att vara ute i det fina vädret så länge det vill stanna hos oss! Hoppas verkligen det är fint väder imorn, får då tänkte vi gå en sväng till Pråmen o kika :) Kan bli najs.. =D

Nu ska jag fixa mat, lasagne står på menyn idag! =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

det ska va sol imorrn med ;)

2009-08-06 @ 12:17:14
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: Madelene

Linnéa tackar så mycket=D Och hälsar att hon gärna kommer på Willes kalas=)

2009-08-06 @ 19:59:28
URL: http://madelenel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback