Varför?

2009-08-25 16:05:16 Mina tankar och funderingar
» Kommentarer(15) «




Varför tycker folk det är så himla roligt att klanka ner på andra människor?! Jag kan inte förstå det.. Jag menar min son är 2 år gammal, visst ska man inte ha nappen dygnet runt men det har han inte heller, vi försöker så gott det går att bara ha den när han är ledsen eller när han ska sova, men han är dessutom bara ett barn, och varför bry sig så om någon annans barn har napp eller inte? Jag kan inte förstå det.. Det är väl vårat problem, mitt och Jörgens, som är Williams föräldrar!

Men jag har läst ganska många "elaka" kommentarer som cirkulerar i det flesta bloggar, alltid är det dom anonyma som ska kommentera, varför är det så svårt för vissa att stå för sina åsikter? Varför kan man inte bara säga det rätt ut? Rätta mig om jag har fel?! Men som i detta fallet varför uttrycka sig på det viset om ett litet barn har napp eller inte? För oss är han en stor kille, varesig han har napp, snutte eller gosedjur.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad är det för fel på folk?

Klart att William ska ha napp om han vill ha det, pojken är 2 år.

Det vanligaste är att man slutar med napp runt 3-4 års ålder !

2009-08-25 @ 16:18:47
URL: http://ungmamma17.deetoy.se
Postat av: angelica

vill du hjälpa mig med min design på min blogg ?

2009-08-25 @ 16:41:14
URL: http://thisisgelii.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller med dig marie. det är upp till ER som föräldrar när ni tycker han ska sluta med napp eller inte. finns ju liksom ingen åldersgräns på de. min Hugo hade napp tills han va nästan fyra. är barnen i behov av det så SKIT I VA ANDRA TYCKER. blir så arg på folk som ska lägga sig i.

2009-08-25 @ 17:09:47
Postat av: Lisa, Loves mamma

Barnsligt att vara anonym om man nu ska ha åsikter! Då kan man väl iaf stå för vad man tycker eller inte säga något alls!!!

2009-08-25 @ 18:13:29
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, dessa anonyma jävlar. Man blir inte klok på dom!!

2009-08-25 @ 18:24:38
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: Jelika

Det märks verkligen att vissa inte har något eget liv!



Jag är bara glad över att Tore aldrig accepterade napp för jag kommer aldrig behöva ta den fajten med honom :-)

2009-08-25 @ 18:58:05
URL: http://jelikas.blogg.se/
Postat av: sofia

så löjligt! skit i nöten gå i arkiv ó jämnför nummret o se om personen skrivit fler gånger så kanske du får reda på vem det är.. så onödigt man slutar med napp när barnet är redo, skulle W vait 4 år kanske jag skulle reagerat....

2009-08-25 @ 19:04:37
URL: http://chipandme.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Det är bara patetiska idioter som är anonyma :)

2009-08-25 @ 19:07:58
Postat av: joeleen

Jag instämmer med dig i vad du skriver!

Jag har fått massa kommentarer på stan exempelvis, bara för att någon "råkar se" att min lilla 2 åring har sin napp i just då...

Utan att veta att lille Liam förmodligen har gråtit ögonen ur sig över något sekunderna innan dom kommit förbi...så måste det kommenteras att han "är ju en stor kille som inte borde använda napp minsann" . Det är ju min unge!! Och hans tänder, och mina bekymmer, och mitt ansvar att trösta honom...hmm...ja, folk är idioter som anser sig ha rätt att tycka saker gällande andras barn. Det är ju inte direkt så att man slagit dom eller att dom e lortiga...

2009-08-25 @ 19:53:53
Postat av: emilia

Det är väll folk som inte har några liv som sitter och klankar ner på folk för att få upp självförtroendet själva... Men att dom ska ge sig på barn är så jävla lågt, dom anonyma svinen!!!!!!!!

2009-08-25 @ 20:04:29
Postat av: Anonym

fick ej med mitt namn i min kommentar förut. men jag heter madeleine

2009-08-25 @ 21:16:23
Postat av: Anonym

Eh, William är ju bara två år! Han lär tappa intresset för nappen framöver. Har knappast sett någon gymnasieelev med napp... ;)

2009-08-25 @ 21:17:47
Postat av: nalle333

Låt pojken ha sin napp! =)

"Pluttis" har napp och är också snart 2 år. Så det så. Inte är barnen mindre eller föräldrarna sämre för att de låter sina barn ha napp?

Rätta mig om jag fattat fel ;)

kram

2009-08-25 @ 21:42:04
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333
Postat av: Pauline, Frejas mamma

Ja, det är ju verkligen hemskt att William har napp i munnen ibland. Herregud, vad skall det bli av honom?



Allvarligt talat, varför lägger människan ens ner kraft och tid på att lägga märke till en sådan sak? Det finns så otroligt mycket hemskt här i världen som andra små barn får utstå, men så väljer man att gnälla över att en unge har napp i munnen på vissa kort?

2009-08-25 @ 21:48:54
URL: http://familjengould.blogg.se/
Postat av: Amelie

William ÄR en stor kille! Så det så!

Dessutom tycker jag att han är jätteduktig och inte alls har napp för jämnan. puss

2009-08-26 @ 06:51:49
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback