Avklarat

2009-12-04 11:48:12 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Då va dom 2 jobbiga proven avklarade .
Men tror ni de är slut på det? Nejnej.. Jag har 2 till nästa vecka . Det nationella som jag missade förra veckan + ett annat prov dom hade gjort när jag var borta. Men det är bara att bita i det sura äpplet och få det gjort. Under tiden vi gjorde provet (hörövningen) så gick strömmen, så det var bara o vänta på att det skulle komma tillbaka innan vi kunde fortsätta igen. Eftersom vi lyssnar via en CD-spelare. Men jag hoppas provet gick bra och att jag får ett godkänt, jag ska ju kunna detta med engelska, det är ju lixom "mitt" språk . Hihi .

Nu ska jag strax hoppa in i duschen, städa, diska, packa Williams väska, hämta han, lämna han hos farmor, fixa håret, hem och äta och sen kommer min partner in crime . Och vi ska mysa! Innan vi ska ner till stan och titta på Scotts. Nu har vi även blivit en soffa fattigare, min mamma köpte skinnsoffan som vi har inne på Williams rum till sin nya lägenhet. Grejt ;D Då blev vi äntligen av med den. Och några pengisar rikare. :) Toppen ju !

Nej det får nog bli ett varmt bad ist . I'm chilly :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback