Bror kommer på Besök .

2009-12-21 11:01:56 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Hallå =)
Igår satt jag bara uppe och bara va, åt lite godis och tittade på tv.
Skönt att bara slappa, imorse kröp William ner hos mig vid 7, mysigt! Vi somnade om till kl va 8 och då gick vi upp för han ville byta blöjan. Och sen dess har vi inte gjort mycket, sitter och inväntar min bror! Alltid lika skoj att träffa han. Vi ska byta lite julklappar och fika lite. :)

Sen är våra planer att vi ska åka ut till Överby och köpa dom sista julklapparna, även handla julmaten tror jag det blir. Jag är ju nästan klar med alla julklappar, men Jörgen har mig kvar, hihi! Undra vad han ska hitta på för roligt, jag är mkt nyfiken, men det vet han ju.. Blir som ett litet barn när det gäller julklappar, haha!

Nu ska jag fixa lite kaffe o se vad som mer behövs göra.
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad hemskt :/

Inte roligt att förlora någon man älskar!

Vad ska ni göra idag då?

Kramar

2009-12-21 @ 11:14:25
URL: http://davidminprins.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad roligt :D Har du många kvar att köpa till? :) Idag har jag städat här hemma! Men är inte klar än :P Julstädning tar tid!

2009-12-21 @ 19:10:25
URL: http://davidminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback