Det känns som Fredag ?

2009-12-17 11:57:26 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Hallå Hejsan !
Igår eftermiddag så fick vi åka iväg o köpa en julgransfot, våran som vi hade va på tok för liten till denna granen, passade även på att köpa lite glitter, sen åkte jag och William hem till Willes farmor en stund, och under tiden satte Jörgen upp julgranen, men den är ju tamejtusan gigantisk. Jisses, säger jag bara. Får se hur vi ska göra, haha !

Imorse vaknade jag me halsont, William är lite snuvig, så jag ringde dagis så han fick vara hemma idag och imorgon, och ja resten av året också för den delen. Så nu blir det inget dagis förän 11:e Januari. Kan va gott att ha han hemma och mysa lite. Han behöver ju inte vara där när jag ändå är hemma. Ser ingen mening med det.

Har precis pratat bort en stund med underbara Sara :) Det är så skönt när man hittar en ärlig vän, för såna som henne växer inte på träd. :) Så skönt för William är jätte förtjust i henne och Toni också! Blir eventuellt att vi åker upp till dom i eftermiddag och bosätter oss i henens nya soffa :) Myspys!

Är det nån mer än jag som tycker att det känns som fredag idag? HAHA !
Nej, kanske ska se vad vi ska äta idag, och ta tag i den förbannade disken.

Kommentarer
Postat av: marianne.

Hoppas ni mår bättre snart igen.

Hur ska ni fira jul?

Vi ska iväg till Älvsbyn o fira med mina gammla vänner.

Ha en bra dag.

Mvh marianne

2009-12-17 @ 13:47:32
Postat av: Emelie

Aha okej :D Var det jobbigt att flytta långt bort från din mamma? För hon bodde väll kvar här? :)

2009-12-17 @ 14:08:29
URL: http://davidminprins.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hehe jo det är det ju :) Men jag tycker att det är långt :P Ska ni fira jul hos din mamma eller i Trollhättan? :D

2009-12-17 @ 15:20:34
URL: http://davidminprins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej där!

Sugen på att vinna ett presentkort på h&m för 150 kr till julrean? Ta en titt på bloggen! Tävlingen avslutas den 22 december! Skynda dig!

2009-12-17 @ 17:13:59
URL: http://wwwgratistips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback