Nationella Engelska B

2009-12-04 06:50:27 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God Morgon !
Usch va det suger att gå upp så här tidigt :/ Och det suger att väcka William, han vill verkligen inte gå upp. Så man får änna ruska liv i han. Men min stora älskling får ligga kvar i sängen ett tag till, han ska inte börja jobba förän 10.45 och han kan behöva lite sovmorgon. Tur man inte behöver gå upp rövtidigt imorn iaf.

Anledningen till tidig morgon är att jag har nationellt prov i Engelska B idag. Usch, jag vill verkligen inte, är inte alls upplagd för det idag, men de får gå som de går. Är hörövning och läsdel. Bläääääää. Sen har jag jag i million things to do. Ska lämna William på dagis nu vid 8, sen när det är slut i skolan ska jag hem och packa hans väska, det är mycket man ska ha med sig när man sover borta en natt.

plus att jag ska försöka hinna med en dusch, kan ju vara trevligt, hehe!
Nej nu ska jag försöka få på min son lite kläder och kanske slänga nåt litet i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback