Städ och Tvätt .

2009-12-22 11:44:46 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Morsning !
Inatt fick huliganen för sig att vi skulle gå upp kl 3 ?! Skulle inte tro det va, så jag la han igen och gick o la mig, men det dröjde inte lång stund förän jag hörde att han va uppe och tassade, han tyckte vi skulle titta på tv, men icke sa nicke, in i sängen igen.. och sen somnade han om tillslut, kvart över 8 kröp han ner under mitt täcke och kramade om mig. Lilla gosungen!

Vi har kört igång med 2 maskiner tvätt, lär väl bli 2 till innan vi är klara, sen ska jag sätta igång med disk och städ. Tar väl mest dammtorkning och toaletterna idag, o dammsuga såklart, men jag lär ju få dammsuga på julafton ändå, så då kan jag lika gärna skura golvena då.

Nej nu ska vi rensa datorn på lite skit, så det är bäst att ja avslutar :/
Jag har nämligen fått virus i operativ systemet =( Så jörgen ska få ta bort det.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Härligt! :D

Det blir några julklappar till David :) Men en av paketen är ganska dyr så det blev inte så många :P Kanske 7-8 stycken :)

Haha är han i full fart hela tiden eller? :D

Hoppas du har hunnit att städa iallafall! :)

Kram

2009-12-22 @ 19:02:48
URL: http://davidminprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback