Ullared .

2009-12-05 05:19:45 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hej i svängarna .. =)
Ja gårdagen va kalaskul, Scotts va kanoners! Men ja som sagt sjukt mkt folk, som knuffades o hade sig, spillde alkohol över deras anläggning o allmänt stöniga, men jag hade en trevlig kväll ändå. Va hemma strax efter 01, så då gick jag och la mig, eftersom jag skulle upp nu 4 timmar senare. Trött? Japp de är jag, men jag får lägga mig tidigt ikväll istället. Så idag har jag gett min kära man lite uppgifter, han ska först få dejta tvättstugan och sen få hämta hem våran son, vet inte riktigt när jag kommer hem, men de blir framåt eftermiddagen. Me lite juleklapps.

Ikväll ska Jörgen jobba . Och då ska som sagt jag lägga Wille, och sen ska jag nog sova, hahah! Men jag somnar nog på vägen till Ullared skulle jag tippa på. Ska däremot ta en uppiggande kopp te nu och se om jag vaknar till liv. Ska hursomhelst bli kul o se hur mkt folk de kommer vara på Ullared .

Nej, en kopp te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback