Vänskap, Tillit ? Svårt val ..

2009-12-09 12:57:11 Dagboken
» Kommentarer(3) «


God Middag !
Igår efter vi slängt i oss lite lunch så tog vi bussen ut till Sjuntorp för att hälsa på Kristina och hennes goa familj. William är helt såld i Alice. Han bedårar henne, och sitter gärna och bara pratar med henne, pussar henne på pannan, och ger henne nappen när hon vill ha den, sen tittar han på mig med sina varma bruna ögon o ler samtidigt som han säger "Mamma, jag vill ha henne" Man smälter ju!

Vi käkade en supergod stek som Kristina hade gjort iordning. Och bara hade det mys! William ville dock inte åka hem, utan han ville stanna där. Roligt när han trivs så bra med mina vänner, då blir man varm i hjärtat. Imorse ville han inte gå till dagis, utan låg bara och skrek för han säger att det är en tjej på hans dagis som slår han, svårt o veta med dessa små, om det verkligen är så eller bara nån hittepå grej, men jag tog iaf upp det med hans fröken så dom skulle hålla ögonen öppna.

Idag jobbar Jörgen sent :/ Så Kristina o Alice kommer hit om en liten stund! Trevligt, då slipper vi sitta ensamma, tur man har såna gooa vänner =) Jag har alltid annars världens mega otur med vänner. Svårt att veta vem man kan lita på, jag har annars sjukt svårt att lita på folk, och det tar mig lååång tid innan jag öppnar mig, kanske just för att man alltid blir sviken. Den enda jag vet till 110% finns där för mig, no matter what är min älskade sambo! Han har hjälpt mig med sjukt mycket, och det är tack vare han jag är den jag är idag. Love you!!



Kommentarer
Postat av: Emma

Ja vänner är tyvärr inte något som växer på träd. Man ska vara otroligt glad och tacksam för dom man har

2009-12-09 @ 14:42:56
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Amelie

Jag håller med dig och Emma. Bra vänner är sällsynta! Och allt för ofta lir man bränd! Men i alla fall från min sida å är jag din vän. Jag tycker jättemycket om dig och du kan alltid komma till mig om det är någonting! Puss på dig Marie!

2009-12-09 @ 23:59:14
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Amelie

Ja jag vet precis vad du menar. Och så när man tror att man vet vart man har folk så vänder de ryggen till och så är man själv i alla fall. :( MEn vi måste ses snart! Att det ska vara så mycket som händer i december :( Man hinner ju knappt med sig själv! puss

2009-12-10 @ 09:45:24
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback