Dagens bravader..

2009-02-02 22:10:08 Dagboken
» Kommentarer(0) «


HejHej!!
Idag har jag vart i skolan och det gick bra, fick med mig en bok på engelska hem som jag ska läsa.. =) Ska nog bläddra lite i den innan jag lägger mig och sover. Börjar tidigt imorn 8.20 =/ Drygt att behöva gå upp kl 7. När jag kom hem va det lite lek o sånt på schemat, sen klädde vi på oss och åkte till Överby, köpte en lampa till sovrummet så nu har Jörgen fått sätta upp den också, efter att vi hade handlat åkte vi och lämnade tillbaka flyttlådorna som vi hade lånat av Sandra Johannes, tack för lånet =) Sen blev det hemåt och natta lilleman, han somnade med en gång för en gångs skull, men sen hade han inte sovit så länge idag heller. kan ju bero på det.. =)

Har spelat lite Uno nu ikväll, annars har vi inte gjort så mkt. Rocky kom hem ganska nyss, Jörgens bror har vart ute och gått en sväng med han :) Imorn är planerna inte så många har en lektion imorn från 8.20-9.40 sen slutar jag! =) Gott!! Sen har jag bokat tvättstugan mellan 15-18, gott o slippa ha en överfull tvättkorg. sen blir det väl bara dona här hemma i vanlig ordning, nu är det inte så mycket mer som ska göras, har en tavla kvar + lite små plock. Spegeln blev lite halvsne, men Jörgen tycker inte att det syns så där märkvärt utan bara om man tänker på det, men jag tycker det syns skit mycket =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback