En himla massa fotande..

2009-02-19 22:23:40 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Hejhej..
Dagen idag har vart fullspäckad, vid 11 mötte vi Åsa och Thea på gården, sen gick vi ner till stan, Åsa skulle köpa medicin till Melwin, och sen åt vi lunch på Oden. En jätte go pasta fläskfilé med kantarellsås och parmesan. Mycket rimligare portion när det är dagens än va det brukar vara, sen blev det en go promenad och en himla massa fotande, hade nästan 300 bilder när jag tömde kameran idag, åsas bilder då också men ja det blev en himla massa =) Haha.. Efter promenaden gick vi hem till Åsa och fikade, och William bajsa utanför blöjan snälla som dom är i familjen Jensen så fick William låna en tröja av Melwin, så han slapp gå hem i bajsig body :P Sen satt vi o svor över jävla MSN, som inte funka som vi ville =) Haha..

När jag och William kom hem, hade pappsen lagat smarrig kalops, vilken lyx vi har som har maten på bordet när vi kommer hem =) Jörgens bror var även här och käka, för en stund sen fick jag ett jätte trevligt mms, från min vän Alexandra, att hon och hennes kille fått en liten dotter nu ikväll, GRATTIS GRATTIS! Åh vilken lycka dom känner nu, och vilken underbar resa dom har farmför sig, jag längtar såååå tills vi är där igen och får snooosa bebis! Kanske borde jobba på det där ;) Haha.. Äh, det blir en bebis när det blir =) Men ack va underbara dom små liven är, stora som små.. Ja visst längtar man efter att få gå med stora magen, och va jag ska njuta då.. Som bara den, älskade verkligen att vara gravid.. Man kunde stoppa i sig hur mycket som helst och inte en tanke på vad det gjorde för kroppen :P Haha.. Tänk om man kunde tänka så nu? Nää det går inte.. Nej nu ska jag mysa med min man, innan vi ska sova! <3



   



mer bilder finnes på min Bilddagbok =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

det är sååå underbart att vara gravid.. känns fan hemskt när nästa graviditet antagligen kommer bli den sista

2009-02-20 @ 00:03:24
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Tack så mycket :)

Jätte fina bilder du tagit!

2009-02-20 @ 10:07:25
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man kan inte alls äta hur mkt som hellst under grav, man lägger på sig mer än behövligt som e mkt svårare att få bort efter..Normalt går man upp 12-17 kg, de efter ärövervikt pga de man ätit (dessa sifror gäller ej om man har vätska i kroppen, då e de mer) Men man ska kta sig, lycka till på bebbefronten om ni ska skaffa fler

2009-02-20 @ 14:59:59
Postat av: JULIAIRENE - fotoblogg

mysiga bilder!

hoppas du får en bra helg : ) puss!

2009-02-20 @ 15:06:01
URL: http://juliairene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback