Fika

2009-02-11 19:56:08 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Ja då va fikat avklarat :) Gick jätte bra, Rocky skötte sig exemplariskt och skällde inte alls mycket =) Jag trodde han skulle skälla jätte mycket men nej då, sen gick han o la sig, hälsade lite på barnen men sen va det bra. Största samtalsämnet idag? Hur full vi ska få Sandra på lördag så hon dansar med oss :) Det går nog å ordna ;) Hehe.. Ja sen fika vi, det bjöds på kladdkaka, nybakade bullar och kokostoppar =) Hoppas det smakade. William va lite nanig så han sov en stund, men sen kom han och fikade han med. När jag tog tempen innan han la sig nu ikväll visade den på 39,6 :/ Jobbigt för han! Men han verkar inte vara speciellt påverkad av den, för han äter som vanligt och beter sig precis som vanligt, bara lite mer gosigare och det gör inte mig nått alls =)

Nu sover min lilla prins iaf, efter lite ipren och en flaska välling.. Jörgen är ute och går på promenad med Rocky och jag sitter här och funderar på vad jag ska göra till kvällsmat idag.. Vet inte riktigt va jag är sugen på. Imorn blir det promenad till Överby med Jessica, Emma, Sandra och Emilia.. William får vara hemma med papi. För han är nog inte feberfri imorn skulle jag tro, man kan ju alltid hoppas men jag tvivlar på det. Annars är det rätt lugna puckar imorn.. Det vanliga bara som skall göras =) Nä jag bjuder på lite bilder ist, annars kan ni ju kika in i min Bilddagbok vettja ;)

Söta Tuvis =)



Emma och goingen Melvin, som är en riktig buse =)



Söte Hugo va här också



Loke räjsade i gåstolen =)



Mammas prins fikar =)



Alla barnen =)



fick tyvärr ingen bra bild på Alvin.. :/ Får fixa det nästa gång =)

Kommentarer
Postat av: emilia

Jo fikat va verkligen jätte gott =) Och en blir på ALvin ska du få nästa gång =)

2009-02-11 @ 20:26:44
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack så mycket för idag Marie och hälsa Tack till Jörgen för bullarna, dom var verkligen super goda:)

Och Tacka Jessica jätte mycket för bodyn, den är verkligen jätte söt och fin!

Tusen Kramar

2009-02-11 @ 21:00:27
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fikan va underbar ju :D haha. dagens samtalsämne alltså.. Haha! Ses imorrn. Tokfia

2009-02-11 @ 21:25:03
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Emma

Tack för en underbar fika stund! =) Och tack till jörgen för det goda fikat! =D



Och jag är ledsen för vad min buse Melvin gjorde med eran data, haha!

2009-02-12 @ 08:55:33
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback