Fika hos Emma

2009-02-24 21:46:05 Dagboken
» Kommentarer(5) «


Ja det blev en tripp till Sjuntorp efter William vaknat från sin middagsnap, Dom bodde verkligen i ingemansland, förstår att dom vill flytta närmare stan, jag hade nog aldrig klarat av att bo där utan körkort. Anw, så kom Emmas kompis Kristina dit och hennes dotter Julia. William fick en lek kompis, Benjamin är ju lite för liten för att leka med, iaf för att klara Williams leker :P Sen fick lillfisen lite mat, och sen fikade vi med semlor, hade med mig lite kex till han eftersom han inte äter semla, han tycker det är "Bläää" som han säger, och bara fräser om han får grädde på tungan, han är knasig min unge! :P

Vid halv sex kom Jörgen och hämtade oss, och vi åkte hem och lagade nåt att äta, fick bli pasta carbonara.. =) Mumsigt! Nu sitter han och spelar PS, och jag har suttit här en bra stund, men finns ju inget annat att göra när han spelar så ja får la sysselsätta mig med något. Har dessutom rensat på min Bilddagbok nu, tatt bort dom kontakerna jag hade som bara blänger på mina bilder, aldrig kommenterar och sen satte jag så att ENBART mina vänner kan se mina bilder där. Så vill ni se mina bilder men inte är vän med mig, får ni väl slänga hit en kommentar så kanske vi kan ordna det.

   


Kommentarer
Postat av: Ulrika Jansson

Jag vill gärna vara din kompis på bdb :)

2009-02-25 @ 09:33:28
URL: http://ulllrica.blogg.se/
Postat av: Ulrika Jansson

Jag heter Ullrikaa där :)

2009-02-25 @ 09:34:05
URL: http://ulllrica.blogg.se/
Postat av: Sandra

jag skulle lätt kunna bo utanför stan. ute på landet :D bara om båda har körkort och två bilar :)

2009-02-25 @ 09:52:32
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Linda Johansson

Nu får du bli min vän på bilddagboken så jag kan se dina bilder ju=) 870810linda heter jag där. kram

2009-02-25 @ 14:49:19
Postat av: Sofia k

hej jag vill jättegärna se din bdb jag heter på min Lillaasofia gästlösen huhu

2009-02-25 @ 19:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback