Fika på Överby & läkarbesök

2009-02-12 20:35:10 Dagboken
» Kommentarer(7) «


Idag blev det promenad till Överby med tjejerna, vi mötte Emilia där.. Blev en fika på Briggen, och sen kikade vi i affärer i Siba-huset när plötsligt brandlarmet gick och vi va tvugna att utrymma byggnaden, tror inte det brann någonstans mn det var väl en säkerhetsåtgärd antar jag. Köpte inget mer än fika och "rumpsalva" Fick skjuts hem av Emma och Robban. Jörgen hade vart hos läkarn med William, och han hade någon slags infektion va det va visste dom inte riktigt, men ja han fick en pencillinkur för säkerhets skull =) Denna gången va det inte lika lätt att få i han medicinen som det varit innan, men det gick. Hoppas den dumma febern går ner nu.. Kännt mig som en riktigt dålig mamma idag som vart ute och fikat när min pojk vart dålig, och att jag inte var med när han va hos läkarn.. Usch va hemsk jag är!

Imorn har jag iaf lite saker att göra.. =) Har lite av varje som skall ordnas :) Men det kommer nog bli bra. Hihi..
Jörgen är ute och går med Rocky nu, jag har precis fått William att sova, han sover inne hos oss inatt, så jag fick ligga breve tills han hade somnat annars va han bara ledsen.. Men nu ligger han därinne och snarkar för högan sky.
Åh jag är så hungrig, men det är för sent och laga mat och jag är inte alls sugen på att äta smörgås, så vette tusan.. Får la hålla mig tills imorn annars ;) Haha.. =D

Åh, va jag längtar till lördag! <3

Kommentarer
Postat av: mimmi

Vad ska ni göra på lördag då??

2009-02-12 @ 21:19:53
Postat av: Emilia

Marie klar du inte är en dålig mamma för att du åker iväg en sväng. Så ska du inte känna. På lördag blir det ös:)

2009-02-12 @ 22:32:39
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/
Postat av: sofia

Trevlig sida. Alltid roligt att höra hur andras vardag är.

Inte illa både skola o småttingar på en gång.

Hoppas pojken blir frisk igen snart.

2009-02-13 @ 09:18:19
Postat av: Emma

Men Marie, så får du inte känna. Hur skulle du kunna veta att han hade en infektion?? Det hade ju lika gärna kunnat vara tänderna och det är ju ingen big deal för dom. Men det var ändå skönt att dom kom på att det var det så han kan få medicin. Men du är absolut ingen dålig mamma för det. Du är en av världens bästa!

2009-02-13 @ 09:33:05
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Amelie

Marie-Gumman! Inte är du en dålig mamma! Tvärt om! Du är en superbra mamma!

2009-02-13 @ 10:31:09
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Mona

Pojken tog nog ingen skada över att du inte var med så. För pappan kan ju alltid få göra något.

2009-02-13 @ 11:58:28
Postat av: vickan

du är nog ingen dålig mor. Men det var nog bra att willjams pappa tog med honnom till läkaren

2009-02-13 @ 12:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback