Fredag 20/2

2009-02-20 09:07:45 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Redan Freeeeeeedag?
Gud va fort veckan gått, och snart är mitt lov slut =( Redan skola nästa vecka.. Men gud va skönt de har varit att fått vara hemma med min underbara familj. Eller tokiga familj kanske man ska kalla den? Vi är ganska tokiga :P Haha.. Sovit hyfsat gott inatt har iaf kunnat sova utan hörlurar så då måste jag ju sovit gott, kvart i 8 blev det uppstigning idag och jag är inte alls lika trött som jag vart föregående dagar, känns skönt! =) Planerna idag? Träffa Åsa och gå på promenad, måste köpa diskmedel det är snart slut, och våran diskmaskin går ganska flitigt och då är det bra att ha diskmedel :) Hehe.. =)

Bortsett från det, så vet jag inte vad vi ska göra.. Leka och busa och pussas en himla massa kanske? :) Som vanligt med andra ord :) Kanske städa lite också, iaf dra en sväng med mister dammsugare.. Nej nu ska jag köra mig lite te och kaaaaaanske äta frukost, ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback