Fredag 27/2

2009-02-27 09:34:04 Dagboken
» Kommentarer(3) «


God morgon! =)

Sovit sådär inatt, Jörgen köpte såna där "snark-plåster" igår för o testa.. men dom va skit, funka inte det minsta lilla. Men nu har han iaf testat dom. William och jag gick upp vid halv 8, han åt välling och sen gick vi och väckte pappa. Jag tycker det är himla mysigt och bli väckt av William på det sättet, när han kommer in i vårat sovrum, lägger huvudet på sängkanten och säger "Heej Mamma" Underbart =) Sen fick han en banan och mumsa på, mycket gott enligt herr William, nu är han på dagis och busar av sig.. Ska hämta han vid 12 sen, tills dess vet jag inte vad jag ska göra..

Planerna för idag då? Ja det är väl inte så mycket.. Vi har faktiskt inget planerat idag, en sak jag vet är att jag ska försöka lägga mig tidigt ikväll, kl 5 imorn bitti åker jag, Emma, Jessica och Kajsa till Ullared =) Ska bli jätte skoj, och på kvällen funderar jag och min älskade på att gå ut, det va hur längesen som helst vi va ute ihop, så det ska bli roligt =) Får se vart man ska gå bara.. Lägger in lite bilder från gårdagen då vi va nere vid kanalen och matade pippisarna :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha liten??

Ja han kanske har växt sen i sommaras, hihi! =) När man blir pappa blir man också en riktig man, haha!



Har du hört om ttela magazine?

2009-02-27 @ 11:57:30
Postat av: Emma

Det var naturligtvis jag som skrev det anonyma. Hatar när det blir så

2009-02-27 @ 11:58:13
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag älskar Williams overall! Så snygg :)

2009-02-27 @ 12:10:04
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback