Handling..

2009-02-25 22:23:45 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Hallå Hallå på kvällskvisten.. =)

Vi har haft en segisdag idag.. La mig en stund o nana idag när William sov, men han vaknade strax efter att jag lagt mig så det va inte mycket till vila, men men.. Sen lagade vi middag, ostschnitzel och hemmalagat potatismos, riktigt mumma och William åt jätte mycket och själv, han är så himla duktig när det gäller maten, han äter mycket och själv jätte duktig är han, jag är såååå stolt över han! Min goa underbaring <3

Sen kom Jörgens lillasyster hit och passade William så vi kunde åka iväg till affären och gå där o titta och handla i lugn o ro. Det är ju bokrea nu och fanns många fina böcker, ska nog kika på lite böcker till William någon dag, :) När vi kom hem strosade han runt i jamas och drack välling eller "lelli" som han säger, haha! Min going.. Gud va han utvecklas för varje dag som går, nya ord hela tiden. Underbart o höra han utveckla sitt tal. Han somnade på stört idag, mysigt!

Och sen va det ju Grey's Anatomy som alltid <3 Åh va jag älskar det programmet.. Nej nu ska jag nog slita mig härifrån och ta mig ett bad, imorn är det lååååååång dag i skolan 10.10-15.30 Hur segt som helst! :/ Åååh..
Jaja, får la se hur det går, måste man ju äta i skolan med, usch.. Avskyr deras mat!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack :D

2009-02-25 @ 22:27:32
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Sandra

haha ja. Han typ sparkar med benen bara och drar sig fram :p

2009-02-25 @ 22:28:47
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: jessica

hehe du har ju sibylla..möllan har goda sallader med..lr hemköp

2009-02-25 @ 22:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback