Inte många knop

2009-02-05 20:53:27 Dagboken
» Kommentarer(6) «


Nope, inte här inte.. Blev aldrig någon "lunchdejt" med Åsa idag, vi tar det en "playdejt" imorn istället.. Har vart i skolan idag, segt som fan! Min ena lärare ville prata med mig idag, och frågade hur jag hade det, för hon tyckte jag såg så himla ledsen ut, men ja tycker inte alls jag ser ledsen ut, ni som ser mig ofta, ser jag ledsen ut? för det är jag verkligen inte. Jag är ju världens gladaste Marie, jag har ju det bra nu, iaf när vi fått flytta =) Vi har lekt och busat en himla massa här hemma idag, åkte iväg och handlade lite granna ensamma =) Gott att få go o strosa i affären utan barn en stund =) Williams faster va här och passade honom =) Vid halv 8 va det natti natti, och det gick så lätt så!

Imorn ska jag inte till skolan =) Bara William som ska till dagis, så jag ska nog vila lite då, slappa! =) Har precis ätit kvällsmat, 3 knäckemackor, mycket gott! =D Ska nog allt lägga mig tidigt idag med, så jag är utvilad när William vill komma upp imorn bitti, troligtvis ska Jörgen iväg och spela imorn, men vet inte riktigt än, vi får se imorn! Då bjuder jag nog hem Åsa på lite tjöt och gottigott =) Hihi.. Nej nu ska jag mysa med min älskade <3



v ä r l d e n s  F i n a s t e ♥

Kommentarer
Postat av: Åsa - Mamma till två busar ♥

Nä du ser aldrig ledsen ut du är ju alltig glad och man blir glad av att umgås med dig ju! Ja vi får ses i morgon istället, mennu är jag klar med mitt arbete i allfall. Skönt det.

2009-02-05 @ 20:59:38
URL: http://mammtilltvabusar.blogg.se/sondag
Postat av: En som snubblade förbi

Vems är bulan i bakgrunden? ;)

2009-02-05 @ 21:39:47
Postat av: Emma

Vem av er är det som är gravid i bakgrunden?? Hihi!



Nej Marie, du ser väl inte ledsen ut. Lika fin och glad som vanligt! =)

2009-02-05 @ 22:08:54
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha så ser man mig i bakrunden :) Saknar min lilla mage haha

2009-02-05 @ 22:58:45
URL: http://benjaminsmamma.blogg.se/
Postat av: Emma

=) Ja han är allt duktig min lilla grabb. Snart är det Melvin och William som kommer springa runt och busa =)

2009-02-06 @ 13:23:27
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha ja men det är nog ett tag kvar tills han vågar sig på att gå ensam! =) Men sen blir det till att aldrig sitta och avnjuta en fika =)

2009-02-06 @ 13:41:58
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback