Lite feber

2009-02-10 19:44:26 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Ja idag när vi hämtade William från dagis så sa dom att han hade feber, men tyckte han hängde med tillräckligt för att kunna vara där sina 3 timmar så han fröken tyckte inte att dom behövde ringa. När vi kom hem så kikade jag in i munnen på han o där fick jag svaret, 2 nya tänder är på väg upp, den första har redan spruckit igenom medans den andra fortfarande ligger precis under tandköttet och på väg att spricka upp sådär har jag svaret på febern men han får nog vara hemma ändå imorn, :)

Han har busat på som bara den här hemma idag, vi va iväg och handlade lite, Jörgen tackade ja till att baka bullar till fikat imorn, sen köpte jag kladdkaka och bjuda på, får hoppas det duger för damerna? Ikväll har vi ätit tacogratäng med fläskfilé, det va helt ok, dock kunde man skippat ananasen som va i, fast den pillade jag iof bort och gav till William :P Han tyckte det va smaskens :) Har precis lagt han, dock på tom mage för han ville inte ha vällingen.. Kan ju inte tvinga i han den heller, men sen va det ju inte så jätte längesen han åt heller, så det kan ju vara därför . Nu är Jörgen ute och går en stund, skönt att vara ensam lite faktiskt, det är ju inte så ofta man får sin "egentid" längre..

Innan hade jag ju alltid min egentid när Jörgen jobbade, men nu när han är arbetslös blir det ju inte så. Så då passar jag på dom tillfällena jag får, för mig är det väldigt skönt att bara få vara ensam ibland. Bara få sitta för mig själv och inte göra ett skvatt, bara få vara jag.. =) Imorn kommer tjejerna hit vid 15-tiden på fika! Ska bli mycket trevligt =) Första gången det blir fika hemma hos oss, hehe! Kan ju vara på tiden.. =) Jo jag kom och tänka på en sak när jag läste Emmas blogg idag om att vi tjejer kommit varandra så himla nära på så kort tid, vi har ju faktiskt bara umgåts i lite drygt 3 månder. Helt sjukt. Känns som jag kännt er hela mitt liv eller ja en stor del av mitt liv iaf. Det är så himla gott att vi är ett sånt gott gäng, man behöver verkligen inte skämmas för nåt, för ja vi alla är ju ganska öppna om allt inför varandra :) Ja tjejer ni är underbara och är värda guld för mig <3

Nej nu ska jag sätta mig framför tv:en lite.. Men först kolla om William somnat! =)

Kommentarer
Postat av: emilia

Jag tycker med alla är så himmla goa.. Eftersom jag inte kommer härifrån är det helt underbart att ha er tjejor =)

2009-02-10 @ 20:13:47
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Okej. Denniz går ju med större barn hos dagmamman så jag tror att han har lärt sig att slåss därifrån. Sen att dom bits hör nog till åldern..Det går över =D Tur att william inte bitsså mkt som monstret Denniz gör =D

2009-02-10 @ 21:04:36
URL: http://metrobloggen.se/dennizmamma
Postat av: Sandra

Du är underbar Marie <3 vilka tänder är det han har fått nu?

2009-02-10 @ 21:52:44
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Emma

Åh va glad jag blir =)

Du är guld värd för mig med!

Men helt sjukt att man faktiskt kan komma så nära på så kort tid

2009-02-10 @ 23:10:11
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback