Måndag 16/2

2009-02-16 09:24:30 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Hallå Hallå ..

Åh jag har sovit så gott inatt, va hur trött som helst igår så somnade som en stock efter att jag varit ute med Rocky. Fick gå upp kvart i 8 idag och ge William en flaska välling, sen va han mätt och Jörgen fick ta över och byta blöjan. Nu sitter Jörgen och William och kikar på TV, börjar märka att William börjar bli lite trött, så om en stund ska han nog få sova lite, han är ju hemma hela långa veckan från dagis och det är såååå skönt att få vara med honom =) Jag funderar på om jag och min lilla älskling skulle gå till Älvhögsborg och bada idag.. Det kanske han skulle tycka var kul :) Får fundera på det iaf!

Idag är det inget ÖF eftersom det är sportlov, så då får man hitta på något annat istället. Jag ska försöka hinna med att räkna lite matte nu på lovet så jag kommer ikapp dom andra, men det ska nog inte vara några problem får göra det när William sover. Nu däremot tror jag att jag ska göra mig lite frukost, för magen kurrar och en go kopp te, mums! =) Annars så händer det inte så mkt mer idag, jag ska tvätta i eftermiddag, men inte förän ikväll, nej nu ska jag äta frukost, jag är hungriiiiiiiiig ;D

Kommentarer
Postat av: Emily ♥♥

Tusen tack, han är ljuvlig!!!=)

2009-02-16 @ 13:36:14
URL: http://emsiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback