Måndag 23/2

2009-02-23 10:45:22 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Hallåååå.. =)
Sovit sådär inatt, drömt sjuka drömmar.. Bla så låg jag på sjukhus typ i Varberg av alla ställen, och då såg dom att jag va gravid, väntade en liten tjej men sen upptäckte dom att jag också hade en tumör i magen så jag fick välja på att föda barnet eller ta bort det, men födde jag barnet så skulle jag dö.. Helt sjukt va det, vaknade flera gånger och va tvungen o känna på magen så det inte va nån mega tumör där inne, helt sjukt! Ja jag hoppas inte jag har nån tumör nånstans iaf ;) Idag va det dagis för William, gick jätte bra och lämna han trots att han inte vart på dagis på typ 2 veckor, han brydde sig inte ens när jag gick, så det va ju bra =) Sen va det bara att gå hem och köra igång med tvätten, samt ringa Eidar och gnälla lite.. Bla på den som har sin cykel i barnvagnsförrådet, och tar upp hela förrådet typ, och där fick man inte ha sin cykel :P Tji fick hon :P Hahaha..

Dom ska iaf komma hit nån dag och ta en kik på våra golv, finns lite hål här o där, och även på balkongdörren där det är hål i, samt på vinden som det regnar in på.. Idag är det skola :/ Skit tråkigt men jag börjar inte förän halv 1 så det är rätt okej, efter skolan ska jag bara hem och hämta upp William och sen blir det en liten promenix bort till ÖF och Unga föräldrar, William behöver få träffa andra barn lite, och jag deras mammor :) Hihi.. Nej nu ska jag ner i tvättstugan igen.. =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Unga mödrar är ju ett måste att se..=)

2009-02-23 @ 12:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback