Melodi Festivalen

2009-02-01 21:19:30 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Tjena Tjena, Mittbena :P

Idag fick vi oss en go promenad till Sylte =) Va ju som sagt hembjudna till Amelie på fika, mycket trevligt, och hennes fika va jätte gott, duktig hon är som bakar själv, jag är så himla lat så jag köper alltid =P William verkade gilla deras hund Mongo, gav han bulle och sprang runt och lekte.. Himla mysig hund måste jag säga =) Efter fikat kom Jörgen och hämtade oss, han och hans mamma hade vart i gamla lägenheten och städa, så nu ska det typ bara torkas golv där och putsa rutorna, men det behövs ju ingen ström till så det kan man ju ta närsomhelst =) Gott att slippa känna sig stressad , och kunna fixa här hemma i lugn o ro. =)

När vi skulle åka från Sylte, stod det en dåre på en balkong o skulle ringa snuten för att det va "tomgångskörning förbjuden" jag bara skratta åt han, Jörgen visste tydligen vem han va, och ja han är visst sån.. Tragisk människa om ni frågar mig, polisen har nog en aning viktigare för sig än säga ajja bajja till folk som kör på tomgång i typ 5 min. Efter det åkte vi iaf upp till Maxi, fyllde på blöjförrådet lite, de är aldrig fel.. Och lite annat smått o gott blev det, bland annat ett "Uno-spel" Så det ska vi spela sen.. =)

Har även bjudit Jörgens bror, och Williams kusin Erik på middag, en sen sådan.. Blev en jätte go kalops! Jag älskar kalops det är såååå himla gott! Så det blir det till lunch imorn, nu ska jag gå och plocka bort i köket och sen ska vi spela, ska nog poppa lite popcorn till =) och vet ni vad? Jörgen har vunnit 2 biljetter till Melodi festivalen på lördag =) Han svarade enbart på en fråga i GT och sms:ade in svaret, och han vann!! =) Så på lördag ska vi åka ner till Göteborg och titta på första deltävlingen där Scotts, Alcazar, Marie Serneholt, Shirley Clamp mfl ska vara med =)







Kommentarer
Postat av: Åsa - Mamma till två busar ♥

Ja gud va kallops är gott min favorit rätt oxå kan jag lova verkligen äklskar det, mumms nu blev jag jättesugen på det ju :-( får bli det på tisdag tror jag!

2009-02-01 @ 22:07:06
URL: http://mammtilltvabusar.blogg.se/sondag
Postat av: Christina

haha, den idioten klagar på alla.

2009-02-02 @ 09:48:44
URL: http://kicket.blogg.se/
Postat av: Tuss

Grattis till Vinsten, med biljetter till melodifestivalen!! :) Har ni Tur i spel där hemma hos er eller?! (många som skickar in säkerligen)

Får ni ha dte så Jätte roligt!! ;)



2009-02-02 @ 10:04:27
URL: http://maravilhosas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback