ÖF - Unga Föräldrar

2009-02-23 21:12:05 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Halloj!
Ja det har vart fullt upp, efter skolan gick jag hem och hämta William för att möta Emma och Melvin och traska bort till ÖF, nä vi kom dit va redan Emma, Sandra och Kajsa där. =) Mycket trevligt, barnen lekte och vi fick prata av oss. Jätte skoj va det, Sen va det fikatajm, William skulle ha smörgås eller "Öögås" som han säger, och banan, min fruktgalne pojk! Han är tokig i banan och kan äta hur mycket som helst, men det är ju nyttigt, :) Det va sångstund idag, det va riktigt längesen det va nu, William tyckte det va jätte kul och hoppade och studsade i mitt knä.. Efteråt kom pappsen och Rocky och mötte upp oss, så tog vi en promenad hem =)

Nu ligger William och sover och jag ska strax ta mig nåt att äta.. Har inte blivit så mycket av den varan idag då jag knappt vart hemma. Får se vad jag slänger ihop. Imorn är det tisdag och fettisdagen, då ska vi köpa hem några goda semlor. Jag har kort dag imorn, skööönt! 8-20-9.40 så jag har hela eftermiddagen fri.. Gottigott :) Får se vad vi hittar på för roligt =) Nej nu kurrar lilla magen.. =) Tjing!




   


Kommentarer
Postat av: Sandra

ja, han ville ha min apelsin med.. haha

2009-02-23 @ 22:17:54
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback