Onsdag 11/2

2009-02-11 08:51:27 Dagboken
» Kommentarer(5) «


Morrn!

Sovit sådär inatt, hade svårt att komma till ro, men när jag väl gjorde det så har jag sovit bra.. William är hemma från dagis idag, lika gott för han att vara det, han ska vara hemma hela nästa vecka också, för då har jag lov så då finns det ingen mening med att han ska vara där. Vi måste ut en sväng och köpa margarin, för det hade vi visst inget hemma och dricka glömde jag köpa igår så det får jag köpa idag, sen ska Jörgen ställa sig och baka bullar. =) Ska bli väldigt gott med nybakta bullar :) Hihi..

William hade feber imorse med, kan inte den där tanden gå igenom nu så han slipper ha feber.. Men det märks inte på han för fem öre att han har feber han röjer på i vanlig ordning, min lilla buse! Ja ska väl greja lite här hemma innan alla kommer, dra ett extra varv med dammsugaren, Jörgen får lämna Rocky hos Helen, det blir nog bäst så, så slipper han bli så stressad över alla barn, och han slipper skrämma slag på alla.. Han skäller ju ganska högt när han skäller.
Nej nu måste jag gå.. ;)

Kommentarer
Postat av: emilia

Vilken duktig man du har som ska ställa sig att baka bullar =) Kanske ska skicka Crille till honom så han med lär sig att baka=) Vi ses senare ska bli trevligt...

2009-02-11 @ 08:54:14
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha Jörgen är allt väldigt duktig =)



Stackars lilla Rocky som blir utslängd. Men någon dag måste vi ju även få träffa den stora sötnosen =)..

2009-02-11 @ 09:26:14
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Amelie

Hehe jag säger som Emma, en annan dag får man komma förbi å träffa Rocky =) Han ser så mysig ut!

2009-02-11 @ 09:53:32
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Varför låter ni han inte bara vara i erat sovrum ?

2009-02-11 @ 13:41:39
Postat av: Sandra

Haha, vi får väl se ;p

2009-02-11 @ 19:54:51
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback