Onsdag 25/2

2009-02-25 13:05:50 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Hallå Hallå..
Lillherren tyckte att det va morron vid 7 idag, så då fick Jörgen så snällt gå upp, han hade fått några timmars mer sömn än mig eftersom jag låg och kollade på Hannibal igår kväll.. =) Han dock inte se klart hela filmen för det va inte klar förän 00.40, men jag har ju sett den innan.. Iaf så kom vi iväg till dagis runt 9, och sen fick vi åka och hämta upp Jörgens föräldrar, för Jörgens pappa skulle vara vittne på en rättegång för en trafikolycka för ett år sen. Dom sista vittnena ljög ju rätt bra kan man ju säga och det skulle vara hans "kompisar", haha! Dom gjorde ju verkligen så han åkte dit.. Men men synd för han :P

Sen blev det att hämta lillfisen på dagis, han hade vart så snäll så sa dom =) Och nu ligger han och sover middag.. Jörgen är iväg och hjälper Martin att flytta ett kassaskåp, får se när han kommer hem.. Sen blir det väl att laga lite middag tillsammans, får se vad vi ska äta för mumsigt idag då, annars vet jag inte alls vad vi ska hitta på idag. Men det ger sig väl, jag skulle behöva städa lite, så himla grusigt inne i hallen nu, blir ju så när man går ut o in i detta slaskvädret, så William får hjälpa mig sen när han vaknat, kasta lite skräp som han gillar :P Hehe.. Nej nu ska jag ta nåt litet o äta..

Kommentarer
Postat av: Emily ♥♥

Ja usch det är ingen höjdare =/ Gick det över av sig självt när william hade det eller fick ni få några ögondroppar eller nåt?

2009-02-25 @ 15:34:31
URL: http://emsiss.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja va bra att min blogg går fortfare nu =) Då blir jag glad, hihi!



Ja det är ju grymma förkylningsperidoer just nu så det är nog bara en liten förkylning han åkt på

2009-02-25 @ 17:53:43
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Men va fan...Hur har den hamnat där??? Åh så störande

2009-02-25 @ 21:45:04
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback