Se upp i backen!

2009-02-21 21:23:24 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Åh vilken mysig dag vi haft idag.. Efter att Jörgen vaknat klädde vi på oss och gick ut och åkte pulka, jag o William knallade upp i en lagom backe o så åkte vi ett par gånger, han tjöt av skratt min lilla älskling. Efter vi åkt ett par gånger gick vi bort till ICA nära och köpte lite dricka och sen hem för lite mellis, idag fick det bli varm choklad och en banan.. =) Väldigt smaskigt, William var helt rosig om kinderna min lilla gosepelle.. Va jätte mysigt att busa i snön så imorn ska vi göra samma sak, underbart! <3

Har även vart och solat lite idag, behöver pigga upp min bleka hy lite, och det va underbart att få ligga där i 25 minuter och bara slappa inte tänka på nåt, så ska nog sola nåt mer i veckan tror jag om tid ges, no more blekfis! Haha.. William tog en nap medans vi solade, (hans faster passade han så länge) Sen vaknade han lagom tills maten va klar, slängde ihop en lasagnette idag, mycket gott =) Vid 19 gav sig Jörgen av mot Grebbestad för att jobba. Inget roligt väder att köra i dock, så får la se när han är hemma sen, tar nog ett tag.. :/ Hoppas iaf han klarar sig utan nån olycka. :)

Har tittat på Melodifestivalen, eller jag tittar väl fortfarande men det var ju bara skit idag, inte en enda låt som var bra.. EMD var väl lite halv okej, men nää bara skit! Men det kan ju inte vara bra hela tiden heller.. Haha.. Nej nu ska jag lägga mig i soffan, ha en fortsatt trevlig lördag kväll =) Puss&Kram





 

William skickar iväg en slängpuss ;)

Kommentarer
Postat av: my

Visst är det härligt med snö.

Jag älskar det.

2009-02-21 @ 23:24:22
Postat av: Linda S.

Go han är med slängpussen :) Jag och Mio skickar en tillbaka.

2009-02-22 @ 00:04:49
URL: http://lindasundberg.blogg.se/
Postat av: Tina

Visst är det skönt och sola :) .. Och åka pulka tycker nog nästan alla barn om. Tom vuxna :)

2009-02-22 @ 14:18:24
URL: http://tinapyrro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback