Snosat Bebiiis =)

2009-02-27 22:28:27 Dagboken
» Kommentarer(2) «


HallåHallåå..

Det blev ingen "inte-hitta-på-dag-i-dag" efter att jag hämtat William på dagis så gick vi till stan och tog sen bussen till Vänersborg för att hälsa på Alexandra, Daniel och deras lilla dotter Nova! En yttepytte liten tjej på 8 dagar! Åh hon va så liten och helt underbar, nu är jag extra sugen på att få en liten bebis till, får väl se när det blir av, haha! =) Vi fikade och hade jätte trevligt, William stojjade och lekte med Daniel, han tyckte nog han var en rolig prick =) Heheh.. Vid 18-tiden kom pappa Jörgen och hämtade oss och jag handlade lite frukost till Ullreds-resan imorn.

När vi kom hem gjorde vi en jätte go pastasallad =) Hela salladen tog slut ikväll, så som vi åt! HAHA.. Nu ska jag snart gå och lägga mig, jag ska upp kl 04 imorn bitti, kvart i 5 kommer Emma och hämtar mig. Sen blir det Ullared för hela slanten, så jag behöver dom få timmarna sömn jag kan få inatt, jag längtar ihjäl mig efter morrondagen, det ska bli så skoj och åka bort sådär med flickorna =D Nej om man skulle göra sig iordning för natten =)


Fina lilla Nova =)




Kommentarer
Postat av: Sandra

vi funderade på de först men blev filé å stripes med HALOUMI ;) hahahahaha

2009-03-01 @ 23:09:53
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Emma

Nu har du snosat bebiiiis länge?!?! HAha



2009-03-02 @ 10:46:38
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback