Som jag längtat!

2009-02-18 20:37:41 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Today is the day, ååååh va jag har längtat för idag är det säsongsstart för Grey's Anatomy! Mitt favorit program, bara en halvtimma kvar nu sen sitter jag bänkad framför tv:en, finns inget bättre program än det =) Så gött när ens favvo program börjar gå på TV igen =) Finns det nåt att göra på kvällarna mer än att sitta framför datorn =) Hihi.. Idag har vart en riktig slappardag, har bara slappat, lekt med William.. Och när jag inte orkat leka så har jag legat på soffan i hans rum för att ändå vara med när han vill.. Sen va vi och handlade en sväng blev lite smått o gott :) Så har ätit en redig kvällsmat, lite yogurt, müsli, 2 mackor och en kopp te, riktigt mums! Lillfisen ligger och sover så gott, somnade som en stock efter välling och tandborstning.. =)

Imorn är det torsdag och snart helg, Jörgen ska jobba i helgen.. Det börjar tillhöra vanligheten att han alltid jobbar helger nu. Inte många helger han vart ledig nu det senaste, men jag klagar inte! Det är bara bra att han får jobba, eftersom han är arbetslös annars. Man bara önskar att han ska få ett jobb men som det ser ut nu så är väl det omöjligt. Bara önsketänkande.. :/ Så jag får se vad jag ska hitta på.. Nej nu ska jag rota i skafferiet och se om jag hittar nåt gott o äta =)

Kommentarer
Postat av: Tus

Tummen upp för Grey's! :)

2009-02-19 @ 00:17:35
URL: http://maravilhosas.blogg.se/
Postat av: Therese

vad tyckte du om greys då? :) Kan säga att I love it too.. :) mysig blogg.. :)

2009-02-20 @ 18:55:12
URL: http://nudirekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback