Söndag 1/2

2009-02-01 09:06:11 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God Morgon Februari!!

Igår orkade jag verkligen inte blogga jag va såååå trött. Vi lunchade på Oden med Åsa, mötte henne efter att hon gjort sin tenta, köpte även present till Liam, fick bli bilar, och han blev glad för dom =) Vid 3 skulle vi på kalas, va jätte trevligt kom inte därifrån förän klockan va 7, Jessica hade gjort en jättefin tårta till Liam på "Cars" på.. Så man va tvungen att äta runt oblatet (heter det så?!) för att inte förstöra den, haha! När vi gick hemåt kom Åsa och mötte oss, William somnade i vagnen, sen följde hon med till oss, nattade William och sen åt vi våfflor, mumsigt! =) Kollade på film, smaska på chips och godis, en jätte trevlig lördag kväll, va verkligen skönt att slippa sitta ensam när Jörgen jobba, tack för sällskapet! När Åsa hade gått hem stupade jag i säng, fick flytta ut till soffan vid 5-tiden för jag hade glömt mitt headset nere i vagnen o orkade inte springa ner och hämta det så ja la mig på soffan tills William ville ha upp sin gamla mamma.. :P

Vi har vart uppe en stund nu, känner att det snart är dags att byta blöja på William igen, för han luktar en aning illa =P hahah.. Jörgen ligger och nanar får la se hur länge han ska sova idag, planerna idag är fika hos Amelie, men får se.. William är lite snorig, så får kolla med dom andra först så det är ok för dom, vill ju inte att dom andra ska bli det.. Så annars får vi bara stanna hemma, inte mer med det! Nu ska jag byta blöja, det stiiiiiiiiiinker!



Kommentarer
Postat av: Åsa - Mamma till två busar ♥

Ja våfflor, godis och chips är jul dldrig fel:-D Samt ett trevlig sälskap och en bra film.

2009-02-01 @ 16:23:47
URL: http://mammtilltvabusar.blogg.se/sondag
Postat av: Sandra

Att ens orka lägga ner energi på de? skulle fan skämmas om jag ringde polisen för en sån sak

2009-02-01 @ 20:27:00
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback