Söndag 15/2

2009-02-15 09:54:45 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Hej å hå!
Konstigt att när man är barnledig så kan man aldrig sova ut, inte jag i varje fall.. Kan göra det när William är hemma om Jörgen tex går upp med han, men nu när han inte är hemma så går det absolut inte! Får väl lägga mig lite tidigare ikväll istället =) Gårdagen var jätte lyckad, vi kom till Emma vid 5, då hon fick sin present och en blomma av oss alla. Får hoppas hon tyckte om det men det tror jag allt :) Sen satte vi oss och en jätte goooo pizza, smaskens.. =) Sen vare party för hela slanten, spelade ölspelet och tjata och hade skit skoj! =) Vid halv elva klädde vi på oss och skulle gå på krogen jag och Emma kom in vid kvart i 12 typ, det hände lite tråkigheter på vägen.. :( Tyvärr sånt som händer, men vi försökte med det bästa..

Sen iaf så dansade vi gärnet.. Hur skoj som helst va det! Efteråt blev det mos med kebabsås, mums! Fick skjuts hem av Jessica och Rachid, hur snällt som helst! Tack så jätte mycket! Så ja nu sitter jag här, Jörgen ligger och sover, jag ska nog göra mig nåt att äta för jag är hungrig, eller ja tom i magen.. Trots att jag tyckte att jag bara åt hela kvällen igår, hahaha! =) Men men :P Ska bli roligt att se bilderna från igår sen, jag hade ju ingen kamera med mig igår så jag hoppas jag får bilderna av tjejerna sen :) Hehe, nej nu kurrar magen ;)

Tack för en underbar kväll <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag kan inte heller sova ut när jag är barnledig. Vet inte vad de är.. En inställd klocka?

2009-02-15 @ 10:22:27
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Tina

Fyllehungrig menar du nog. :P

2009-02-15 @ 15:17:00
URL: http://tinapyrro.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack :D

2009-02-15 @ 19:25:47
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback