Söndag 22/2

2009-02-22 22:34:46 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God kväll!

Vilken natt säger jag bara.. la William vid halv 9 igår. Men vid kvart över tre inatt ja då vaknade han och trodde det var morron o att han skulle få komma upp, så det va kämpigt inatt han somnade inte om förän kl va runt 6 :/ Ni kan ju gissa hur trött jag va sen? Hade dessutom gått o lagt mig runt 1-tiden.. Och sen vknade han vi kvart i 8 igen och då gick vi upp.. Vid 10-tiden frågade jag Williams faster om hon kunde komma över o ta han en stund va så trött så jag inte visste va jag hette, ok om han hade vaknat nån gång på natten i vanliga fall då hade ju kroppen vart van vid det, men nu har han inte vaknat på nätterna sen han va 3 månader så det kändes ju.. Sen somnade jag om och vaknade inte förän klockan va halv 2! Får la se när jag kommer i säng ikväll, för nu är jag skit pigg!

Idag fick även William en till syssling en liten tjej vid namn Iszabella.. :) Mysigt! Vi va uppe på Maxi en sväng och köpte ingrideneser så vi kunde baka pizzabullar, dom blev klara för en liten stund sen och guuuuuud va smaskiga dom va! Goaste pizzabullar jag nånsin ätit, mums! Imorn är det skola och ÖF på schemat, tråkigt med skola igen jag har haft det så bra här hemma, så imorn är det dagis för William, men med våran tur så går han väl bara denna veckan och nästa ligger han sjuk! Nej nu ska jag gå o ta en bulle till och kramas med min älskling <3


Kommentarer
Postat av: Tina

Pizzabullar såg gott ut ju, vad är det egentligen? Aldrig sett förut. :)

2009-02-23 @ 13:58:58
URL: http://tinapyrro.blogg.se/
Postat av: Anonym

RECEPTET??

2009-02-23 @ 14:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback