Söndag 8/2

2009-02-08 21:42:12 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God Kväll!

Ni får ursäkta den dåliga uppdateringen men så kan det bli ibland.. :P
Igår va det ju ganska fullt upp först kalas, sen nanade familjen lite och efter 16 när Williams faster hämtat honom åkte vi till min kära bror och hälsade på, han bjöd på semla och kaffe, så nu är årets första semla äten, jag hade tänkt att hålla mig tills den 24:e, men nu när han bjöd kunde jag ju inte tacka nej. Strax efter 19 kom vi till Scandinavium då hade dom lite underhållning innan själva melodifestivalen började, Björn Gustafsson va där också en sväng och vinkade till publiken, det va riktigt häftigt att få vara med på plats, och dessutom ha parkett plats, trodde jag aldrig! Detta va iaf något som både jag och Jörgen skulle vilja göra om igen =) Hihi..

Efter att vi vaknat idag, vi fick ju sovmorgon eftersom vi va barnlediga, så tog vi en promenad med Rocky.. Jätte gott väder har det vart idag, lite kyligt men med solsken och fågelkvitter. Sen åkte vi och städade ur det sista ur den gamla lägenheten så nu ska vi bara lämna in nycklarna sen är allt klart =) Skönt att slippa oroa sig för det, har vart en sväng på Maxi med, handlade hem lite gottit =D Så nu har vi suttit och spelat Buzz - Djungelparty =) Lånade det av Williams kusin Casper innan, =) Mycket roligt och man fastnar väldigt lätt, ska nog fortsätta spela sen när Jörgen kommer hem, han är och hämtar sin syster nu.. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback