Tacokväll =)

2009-02-06 21:40:56 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God Kväll! =)

Jag kom iväg och fick köpt en present till Thea, samt tacos till kvällen :) Vid 17-tiden kom Åsa hit och vi började med maten, sen ringde hon sin gubbe så fick han och barnen komma hit och äta med oss. Det blev lite söligt med 3 barn som kastar mat kors och tvärs men som tur har vi skinnsoffa och ja en dammsuagre så det problemet var lätt åtgärdat när vi hade ätit klart, jag blev såklart proppmätt som alltid :) Sen ville barnen leka lite, och det gjorde dom med besked, tror dom drog fram varenda leksak i Williams rum, HAHA.. Tur det bara är o slänga tillbaka leksakerna sen ;P När Micke, Thea & Melwin gått hem så följde Åsa med mig ut med Rocky, hon tog William.. Så han fick komma ut och bajsa.. Tar vanligtvis inte ut Rocky ihop med barnvagnen eftersom han drar så, vissa dagar går det bra ihop med vagnen men jag tar inte risken ifall det skulle bli för jobbigt. Sen blev det välling och natti natti, och William somnade på stört, tro jag det, så som han hållt igång :P

Morgondagen är fullspäckad.. Kl 11 ska vi på Theas 3-års kalas, Vid 16 ska vi lämna William hos hans faster och sen ska vi bege oss till Mölndal till min broder och hälsa på och hämta vårat PS. Sen är det Melodifestivalen på schemat =) Ska bli så himla gott att åka iväg en kväll bara jag och Jörgen, inte allt för ofta det händer, som bara vi gör något tillsammans. det är vi värda tycker jag, efter alla motgångar vi haft den senaste tiden.. =)




William älskar verkligen Rocky :)



Kan bli stökigt när 3 barn leker ihop :P


Kommentarer
Postat av: Åsa - Mamma till två busar ♥

Tack för en trevlig kväll så synns vi i morgon :-)

2009-02-07 @ 00:22:33
URL: http://mammtilltvabusar.blogg.se/sondag
Postat av: Amelie

Klart att ni är värda å bara hitta på något du å jörgen <3

Yupp, då kommer vi på onsdag kl 3 ;)

2009-02-07 @ 02:12:44
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback