Tisdag 10/2

2009-02-10 10:56:56 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Hallå Hallå.

Tidig morgon har det varit, gick upp strax efter 7 o då va William vaken också, så han fick komma upp och va med mig, så vi åt frukost ihop (han drack välling och jag te) sen klädde vi på oss och gick och väckte pappa, sen fick ja skynda mig och fixa mig iordning o gå till skolan, hade bara engelska idag så nu är "skoldagen" avklarad, så himla skönt! Nu kan jag ägna mig åt annat resten av dagen.. William är på dagis till 12, sen ska han sova middag och sen tänkte vi åka och handla så vi kan göra tacogratäng idag, mums! =)

Annars så skulle väl Björn komma hit (Williams fadder) Ska nog dona och grejja här hemma, Tjejerna kommer ju hem till oss på fika imorn, ska se om ja kan skicka iväg Jörgen en stund då också eller så får han vara här och vara lekfarbror, känns lite taskigt att kasta ut han ur sitt eget hem för att vi ska fika :P Fast sen kanske han inte vill vara här heller när vi sitter o skvallrar och snackar om vårat roliga, =) Vad vet jag? HAHA.. Han är allt en liten fikakärring innerst inne, så appropå det måste jag köpa fika idag.. Om jag inte fjäskar lite med Jörgen om han vill baka bullar, :) Han tycker ju det är såååå roligt att baka då kan han fan få göra det :)

Nej gud vilket flummigt inlägg det där blir, bäst jag slutar nu :P

Kommentarer
Postat av: Amelie

Hehe så söt du e. :)

Fina jackor!

Ses imgn vännen ;)

2009-02-10 @ 11:42:23
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Jessica

Klart Jörgen ska va hemma och fika med oss :)

2009-02-10 @ 11:50:26
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha ja jag säger ju att ni är flummiga! =)

Klart Jörgen ska vara med, som sagt så tror jag också han är en liten fikakärring =)

2009-02-10 @ 13:58:43
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Liza

Förhoppningsvis till stavre. Men det är bara om vi kan bli va med våran lägenhet =/...hoppas

2009-02-10 @ 16:07:16
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback