Torsdag 19/2

2009-02-19 10:15:15 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Morrn Morrn!

Fyfan va jag är trött, imorse steg vi upp vid 8, Jörgen gjorde välling och jag bytte blöjja på William, han hade kissat igenom, jag fattar inte hur han lyckas, på nåt vänster vänder han snoppen i blöjan så den ligger uppåt och då skyddar ju inte blöjan, sen har jag legat på soffan o vilat, jag är så sjukt trött så det finns inte, jag fattar inte varför jag är så trött, vart så trött idag så ögonen gått i kors, men nu är jag piggare, ska strax klä på mig och göra mig iordning för om en stund ska jag träffa Åsa & Thea och gå ut och leka en sväng och även luncha ihop.. *Myspys*

Annars är planerna inte så många idag, William springer runt och är nakenfis (i blöja) och jag försöker knåpa ner lite kludd här, ska packa med oss lite frukt ut tror jag, och kanske lite välling till magen :) Nej om man kanske skulle klä på sig och kladda på lite smink så man ser lite normal ut, för nu börjar klockan ticka =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, ja. jag har ju märkt de :p rätt jobbigt

2009-02-19 @ 19:48:42
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback