2 år har gått..

2009-01-16 08:34:12 Mina tankar och funderingar
» Kommentarer(3) «





Tänder ett ljus för min älskade pappa .. <3

Idag är det 2 år sen du gick bort, 2 år har gått sen du lämnade mig.. 2 år av smärta och sorg, kan inte säga att jag bearbetat det fullt ut även om det gått 2 år sen vi tog vårt sista farväl, när du låg där på sjukhusbädden med ögonen slutna, min lilla goa pappa. När du dog, dog även en del i mig, en del som ingen kan få till liv igen.. En bit som ingen kan ersätta förutom du.. Jag saknar dig dag in och dag ut.. Jag bara önskar och önskar att vi snart ska ses igen och att jag ska få krama dig och aldrig släppa taget aldrig aldrig så du inte kan försvinna från mig igen!

Du va min bästa vän den jag litade på till 120 % den jag aldrig behövde skämmas för när jag hade gjort något fel, kunde alltid komma till dig om något va fel eller jobbigt. Och nu fick du inte ens se eller träffa ditt barnbarn, fattar du hur ont det gör i mig? Fattar du att jag lipar som en stucken gris så fort jag tänker på dig? FATTAR DU HUR MYCKET JAG SAKNAR DIG????????????

Kom tillbaka pappa, JAG ÄLSKAR DIG, och jag vill inte leva utan dig... SNÄLLA?
Ja vet att det är omöjligt , men kan jag inte bara för en liten stund få önska..
Jag älskar dig förevigt, FÖREVIGT!! <3


Kommentarer
Postat av: Tess

ååå..lipar va jobbt det är,saknar min pappa med så himmla mycket! tänker på dig. d har en jättefin blogg!

2009-01-16 @ 09:26:30
Postat av: Emma

Tänker på dig gumman! Är det nått vet du vart jag finns!



Tänder ett ljus här hemma för din pappa!

Kram

2009-01-16 @ 11:37:02
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Usch! Får tårar i ögonen när jag läser det du skrivit! Tänker på dig!

2009-01-16 @ 12:42:33
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback