Dagen i allmänhet

2009-01-15 19:57:39 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Då va det kväll åter igen.. Dagen har väl flytit på ganska så fort idag.. Alexandra, hennes mamma och hennes lillebror vågade sig hit på en liten fika. Dock på egen risk, vet ju inte vad det är för nåt Jörgen bär på, men dom kom ändå =) Va jätte kul att dom kom, Alexandra är en sån person så oavsett om vi inte ses eller pratar på länge så kan vi prata som att vi träffades igår. + att man kan prata om allt med henne, och vet att det stannar hos henne med. Ja underbart med såna vänner, + alla andra mina vänner också såklart =) Men gladast är jag för dom 4 vännerna man kommit så nära på sista tiden.. Glad att jag hittat er ska ni veta!! =)

Till middag idag blev det hemmalagat potatismos och lax. Mumsigt tycker jag, Men William ville inte äta. Så då slapp han väl då. Vi ska göra våfflor nu, ska bli riktigt gott kan jag lova, jag har ju gått o suktat efter våfflor i 2 dagar nu. Så det kommer sitta gott i min mage kan jag lova. Åh va jag längtar tills William är frisk så man kan komma ut och hitta på saker, då jävlar ska här promeneras och fikas.. Så nu kära vänner vet ni vad ni har att vänta er.. =) Ni blir tvugna att umgås med mig ;) Får hoppas ni inte har nåt emot det?

Nej nu vankas det våfflor :P

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha j men det var Jessica som tipsade om det =) Och jag smakade lite och det var super gott =) Hihih, du måste testa

2009-01-15 @ 21:01:10
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha nej det är riktigt gott :) Mumms

2009-01-15 @ 21:05:57
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Mamma Jessica

Ja vi umgås gääärna med dig Marie!

2009-01-15 @ 21:35:12
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Mamma Jessica

Förstår de.. man blir så inlåst av alla dessa dumma sjukdommar :(

Är det helt bestämt att du inte kommer på lördag?

2009-01-15 @ 21:47:01
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback