Fika =)

2009-01-07 20:14:07 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Snacka om att jag är trött nu? Efter att vi lämnat William på dagis åkte vi hem och satte igång o städa.. Blev väldigt bra måste jag säga, va skönt att få lite hjälp.. Annars brukar det vara jag som städar här hemma, men jag får dra en sväng med dammsugarn imorn med, för det ligger lite kaksmulor överallt, orkade inte det nu ikväll.. Vid 1-tiden började det komma gäster, vi va: Emelie & Sebastian, Linda & Mio, Sara & Alice, Åsa & Thea och Melwin .. + Jörgen som också var hemma och va lekfarbror =) Det va jätte trevligt, och roligt att alla kom =)

Åsa och barnen stannade kvar en stund extra efter att dom andra gått hem.. och sen kom pappa Micke och hämtade dom =) Melwin hade doppat ner hela sin tröja i Rockys vattenskål så den va dyngsur, buse! Så jörgen blåste hans tröja torr så han slapp åka hem i blöta kläder, :) Saknat Melwin och Thea massor, så det va jätte kul att få träffa dom, givetvis Åsa också, hehe! =) Sen lagade Jörgen middag, potatisgratäng och fläskfilé, det va riktigt gott.. Men William va inte så sugen, han åt några skedar sen ville han inte ha mer ..

Höll på och somna när jag och William låg i soffan och gosade, så ja det blir nog ingen sen kväll för mig inte :/ Imorn ska jag till tandläkarn, och blä vilken ångest jag har, ont i magen och mår illa pga det :( Skit jobbigt är det! Det finns inget värre för mig än gå till tandläkarn, så jag hoppas jag får komma till NÄL ist, och att dom verkligen fattar hur jobbigt det är för mig :/ men jaja.. nog om mina bekymmer, nu ska jag ta mig en clementin och lägga mig i soffan .. =)

Sara och Alice =)



Emelie & Sebastian, och Mio :)

 

Melwin :)



Min buse, William =)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för en trevlig dag hos dig..jätte mysit! får vi snart göra om=)

2009-01-07 @ 21:07:18
Postat av: Mamma Jessica

Va trevligt ni verkar haft de :)

Måste hänt nåt på vägen eftersom jag fick ditt sms efter kl 17 haha..

2009-01-07 @ 23:05:32
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback