Fortfarande ingen röst

2009-01-18 21:51:03 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Nä, fy bubblan säger jag bara.. Nu har absolut INGEN röst, försöker jag prata så kommer det bara hesa läten.. Ja så mig är det inte lätt att förstå, Ja får änna pressa fram orden och anstränga mig riktigt rejält för att kunna prata, jag kan lova tt det är gött jobbigt. Så please rösten kom tillbaka till mig!! Vi har inte gjort många knop här idag, jag har sovit en stund på dan, mycket skönt! William har haft feber igen =/ Men vet inte om det kan bero på tänderna, han har ett par nya tänder som är på väg upp.. imorse hade den varit på 37,9 och nu när han gick och la sig så va det ingen feber så får kolla imorgon så får vi se.. Men är nästan säker på att det beror på tänderna. Han va lite ledsen när vi skulle lägga han idag, ville inte sova alls, men efter en stunds gosande så gick det bra, när han fick med sig sina gosedjursråttor.

Nu flyttar vi snart, nästa onsdag ska vi väl få nycklarna till nya lägenheten.. Måste fixa flyttlådor med, för det har vi inga alls! Det ska bli så himla gott att flytta från den här gräsligt fula lägenheten! Åh va jag avskyr den, slippa dessa fula tapeter. Jag kommer trivas mycket bättre i det nya. =) William får närmare till dagis och jag får närmare till skolan. Super! =)
Imorn ska jag till skolan, jag måste! Även om jag kanske inte kan prata så är det ju bra om jag är närvarande..

Vi håller på att titta på "National Treasure" som går på TV4 nu, men har sett den så många ggr, så jag passade påatt skriva lite här ist. Ska gå och göra mig en kopp te nu, med lite honung i.. Sen blir det snart sova kudde..

Kommentarer
Postat av: Sandra

ni kan få flyttlådor av oss :) vi kan ta simmningen på torsdag annars kanske? om han har feber å du inte kan prata? för vi skulle behöva åka till norge imorrn med

2009-01-18 @ 22:44:13
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Men ska vi säga torsdag då?

2009-01-18 @ 22:59:09
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback