Lördag 10/1

2009-01-10 08:57:21 Dagboken
» Kommentarer(19) «


Morrn morrn, vi bokade om våran tvätt tid och tog den nu imorse istället mellan 8-12. Annars hade inte jag hunnit få några rena kläder innan jag ska träffa Emma i eftermiddag. Kan erkänna att det vart lite mycket "festande" nu det senaste.. Först va det ju i början på dec, sen nyår, så ska vi ut idag, och sen är det en grej nästa helg vi ska på. Men idag är ju Jörgen hemma med William så jag lämnar ju inte bort han.. Då känns det mer ok än vad det hade gjort annars. Även om det känns som mycket nu det senaste.. Men efter nästa helg så blir det lugnt ett tag.. :) Ikväll ska vi ju faktiskt ut och dansa, och bara ta några groggar, jag dricker ju som sagt knappt längre, även om jag går ut så är det väldigt lugnt.. =) Så jag kommer ju utan problem kunna gå upp när William går upp imorn .. =)

Vid 10 ska vi till faster Jessica, hon ska fixa mitt hår eftersom jag äntligen fick tag på hårfärg igår =D Ska bli så himla gott att bli av med den där hemska utväxten, jag är så himla trött på den, nackdelen med att vara blondin, det syns så himla tydligt när den där utväxten börjar komma, men tyvärr så trivs jag inte i någon annan hårfärg så då är jag blondin :P
Nej nu ska vi ner till tvättstugan igen =D

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag känner precis samma som dit angående festandet, men det har ju faktiskt varit ganska mycket runt jul och nyår men så är det ju alltid =) Och bara för att vi blivit mammor betyder ju inte det att man inte kan få ha roligt. Det är ju inte så att vi är ute och super ner oss totalt. Vi har det trevlig =)! Jag har faktiskt lite dåligt samvete jag med men vet egentligen inte varför. =)

2009-01-10 @ 11:06:33
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: 17, mogen och ung mamma

supa kan man göra till en viss gräns, inte ofta och inte mkt!

Tycker att man ska vänta med att skaffa barn om man inte festat klart..barnen är viktigare än så

2009-01-10 @ 13:08:38
Postat av: Marie ~ Williams Mamma ♥

Svar till 17.. :

Men man är två om barnen.. Min son är hemma med sin pappa, och jag ser inget fel i det..

2009-01-10 @ 14:19:04
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Sandra

Redan hittat en som ska hämta den :)

2009-01-10 @ 15:56:18
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Anonym

VAAAA? Vad är det jag ser?? En som ska lägga sin omogna näsa i blöt??? Herregud!! Men jag tror bara det är avundsjuka från hennes sida.

2009-01-10 @ 16:14:39
Postat av: Anonym

Avensjuk tror jag inte hon är. Kanske dagens sanning.

2009-01-10 @ 16:39:13
Postat av: Nathalie

Men orka med folk som ska klaga :O Och orka vara anonym :D

2009-01-10 @ 17:17:10
Postat av: Åsa - Mamma till två busar ♥

17, mogen och ung mamma



Men gud va fan man får la fan gå ut och jag kan INTYGA att Marie inte är ute ofta!!! Och hon blir inte redlös och han har världens goaste pappa hemma med honom, så William far inte illa av att Marie är ute. Gud va folk skall lägga näsa io blöt jisses!Man är väl inte hemma hela livet bara för att man skaffar barn? Det är inte moget att bara vara hemma med barnet, man måste även få umgås med sina vänner? Nä fan va irriterad jag blir på sådanna människor!!!! GAHHH VÄX UPP!!!



Men Marie! Jag önskar dig och flickorna en UNDERBAR kväll ha superskoj ikväll. Massa kramar!



2009-01-10 @ 18:05:44
URL: http://mammtilltvabusar.blogg.se/sondag
Postat av: jessica

å hur smart e man då när man skaffar barn vid 17 års ålder då lr 15 år?? bättre att gå färdigt skolan då ist

2009-01-10 @ 22:49:09
Postat av: 17, mogen och ung mamma

De va väldans vilket tjat de blev, ja jag var 17 år och blev mamma...Är nu 19 och pojken 2!! Det var EJ planerat och pappann skiter i ansvaret och då krävs det en mamma på heltid, en som växer upp och tare sitt ansvar, jag gör det mer än gärna för min son, ett barn ska ha sina föräldrar tillgängliga alla tider på dygnet...

Hon skrev ju själv i inläggetpå bloggen att de vart mkt utegående nu för tiden och att idag IAF pappa har hand om honom, då fattar ja föratt hon lämnat iväg han tidigaredem andra gångerna...en pappa som fläner på jobb och en mamma som inte kan umgås med sina tjejkompisar hemma utan måste ut och supa är väl inte att föredra!

Bara att konstatera att VISSA växer i föräldrarollen och MOGNAR

2009-01-10 @ 23:02:38
Postat av: 17, mogen och ung mamma

tILL jessica vill ja bara nämna att de finns folk som dödar sina barn istället öfr att ta de ansvaret dem borde då dem haft oskyddad sex, jag var ung och är, fått många som reagerat när jag säger att jag är 19 och har en son på 2 men ja har gått fördigt skolan och HAR jobb

2009-01-10 @ 23:04:47
Postat av: Nathalie (Williams faster)

Till 17; Ursäkta mig men va vet du om jörgen och maries liv egentligen? Förutom det som skrivs i bloggen ? Känner du dom ? Isf skriv ditt namn ist! Visst Marie kanske har varit ute mkt det senaste, Men det va i december månad, inte varenda månad om du tror det, sen har väl inte du med det att göra ? Dom gångerna dom lämnat bort han innan så är det för att jörgen har jobbat. Sen kan Marie faktist träffa sina kompisar hemma oxå vilket dom gör oftast, men vill dom gå ut ibland så vad spelar det för roll ?



Ta du hand om din egna unge ist och skit i andra, William far inte illa så vad gnäller du om ?

2009-01-11 @ 00:10:36
Postat av: ewa-lizz

Det var då pajkastning.Jag jåller nog delvis med 17 men hallå eller har ni inget annat stt tjaffsa om när var hur man ska festa o för i hela värden ta hand om era barn.

2009-01-11 @ 00:32:23
Postat av: 17, mogen och ung mamma

Jag känner henne ej, läser bloggen men av den att dömma ´tycker jag man ska spendera mer tid med sina barn

2009-01-11 @ 11:45:11
Postat av: jessica

så du menar att man inte ska jobba lr nåt dårå? å bara vara hemma med sina barn?? jag e ensamstående till 2, å jag är tvungen att jobba..men jag spenderar den till tiden då jag är ledig med mina barn..& man måste kunna gå ut å roa sig ibland med..lr bara ha lite egentid..så är det bara, man är ingen dålig förälder för det

2009-01-11 @ 11:56:15
Postat av: Marie ~ Williams Mamma ♥

ursäkta men all min vakna tid spenderar jag med William bortsett från när jag är i skolan, som jag måste gå i.. Och jag ska överhuvudtaget inte behöva förklara mig för dig.. För vad vi gör och inte gör har du faktiskt inte med att göra... Sköt dig själv och skit i andra...

2009-01-11 @ 12:01:30
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: suzanne

Oj då här börjar det bli intressant.

Väldigt vad alla mammor som älskar sina barn oavsätt fästande eller ej orkar eller hinner ellea har all tid i världen o sitta här o läsa o kommentera. Ni kan inte få mycket annat gjort på dagarna.

2009-01-11 @ 12:59:43
Postat av: madeleine

Jag ville bara säga att livet är inte slut bara för att man blir mamma. Man måste få komma ut i bland å bara vara sig själv. OCH är man ute å festar en del betyder det absolut inte att man inte älskar sitt barn. Tycker absolut att du ska få gå ut ibland Marie. Skit i vad andra tycker. du är garanterat en sån mamma som den där 17 åringen vill vara. By the way mycket trevlig blogg du skriver.

2009-01-11 @ 20:45:06
Postat av: Maria

Till 17 år!Tycker synd om din son att han ska bara behöva vara med dig,han måste vara otroligt mammig!

Bara för att man blir föräldrar så tar inte livet slut.Går man ut o festar o pappan är hemma med barnet,mår inte barnet dåligt av det o även om man lämnar sina barn till en anhörig så dör inte barnet för det.Känner inte Marie o vet vem Jörgen är o ser de ständigt med den söta pojken.Finns inget barn som far illa av att vara med andra än mamma o pappa någon gång.Fattar inte varför alla ska bry sig så j*a mycket,för man gör vad man vill med sina barn så länge de mår bra.Så Marie stå på dig o bra blogg du har.

2009-01-12 @ 14:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback