Onsdag 14/1

2009-01-14 08:18:12 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Goder morgon!
Inatt har vi sovit hyfsat, William har också sovit ganska så gott tror jag, han vaknade vid 7 imorse och ville komma upp, jag gjorde välling och han åt ca halva flaskan. Sen tog ja tempen och den låg på 37,9 så det är ju feber även om den inte är så hög just nu, men det kan ju ändras under dagens gång. Sen fick han lite salva i ögonen som vi fick med oss från Jourcentralen igår, det ser ju yttepytte lite bättre ut idag, men långt ifrån bra. Måste iaf till apoteket idag och hämta ut resterande ögonsalva så han blir bra i sina små ögon..

Annars är det "lill-lördag" idag.. Inga som helst planer, eller jag hade planer idag men dom har jag ställt in. Enbart umgås med min sjuka familj, måste komma ihåg att ringa skolan och sjukanmäla mig, eller jag anmäla mig för VAB, för det är ju faktiskt därför jag är hemma, Jörgen är ju också dålig så han orkar inte ta William fulltid så därför stannar jag hemma, hoppas jag kan gå till skolan nästa vecka iaf. Nej nu ska jag försöka äta något.. =)



Kommentarer
Postat av: Malin

Hej, hoppas att Wìlliam kryar på sig. Min Tuvis hade oxå ögoninfektion förra veckan, men tyvärr spred sig viruset till öronen så hon fick öroninflammation efter några dagar. Jobbigt när de små är sjuka. Kram kram

2009-01-14 @ 09:17:57
URL: http://malinsmumsigasida.blogspot.com
Postat av: Mamma Jessica

Stackars söta lilla Willian :( Hoppas han blir bra snart!

Massa Kramar

2009-01-14 @ 10:10:27
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Emma

Fy då. Hoppas det är på bättringsvägen nu. Typiskt att det alltid är ni som åker på en massa sjukdomar.



Krama Williams från oss

2009-01-14 @ 11:25:36
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja men vad skönt att det är lite bättre iaf. Tycker så synd om honom.



Ja det får vi göra, nu var det ju ett tagsen =P

2009-01-14 @ 11:35:47
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback