Onsdag 28/1

2009-01-28 21:51:48 Dagboken
» Kommentarer(1) «


HejHej..

Börjar jag berätta hur dagen har sett ut? Iaf, så lämnades William på dagis vid 9, och sen dess har vi flyttat.. Va klara runt halv 6 men körande av alla grejjer och då gjorde vi ett brejk för dagen och åkte och beställde pizza. Nu är det bara källaren och garaget kvar + städning av gamla lägenheten. Måste vara klar med det på måndag för då stänger dom av strömmen. Ja det är iaf rörigt hemma hos oss nu, fast det kanske inte är så konstigt. Vi har iaf fått ihop tv-bänken och jag tycker den är skiiiit snygg om jag får säga det själv, väldigt enkel men ja snygg =) + att vi har fått igång internet också så jag kan hålla er uppdaterade .. =)

William har varit med sin faster hela dagen, jätte trist att behöva lämna bort han så mycket nu, men ja vi har faktiskt inget val, inte så lätt att flytta med en 1,5 åring. Men vi hoppas komma iordning ganska så fort. =) Imorn är det skola för min del. så därför måste jag hitta lådan där jag packat ner alla mina böcker, kan vara en fördel.. Har lång dag imorn dessutom från 10.10-15.30. Hatar långa dagar spec när alla andra dagar är så slappa ..

Jaja, nog tjatat för min del, nu har jag MASSA lådor att packa upp..

Kommentarer
Postat av: silena

tack så mycket:) går de bra med flytten?

2009-01-29 @ 13:33:13
URL: http://sillelundh.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback