Onsdag 7/1

2009-01-07 08:28:56 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Hallå hallå .. =)
Inatt har jag sovit gott.. eller ja 5 timmar sov ja ruskigt gott, så jag ser det som en god natts sömn =) Jörgen skötte allt på morgonen idag och jag låg kvar i sängen och drog mig, men nu är vi klara här hemma, ska åka och lämna William på dagis om en liten stund, så han ska vara där till 12. Han går ju bara 3 timmar om dan nu när Jörgen går hemma, men det räcker gott väl .. Är väl mest William som brukar vilja stanna kvar längre och leka med kompisarna..

När vi kommer hem sen ska vi sätta igång och städa .. För vi 13-tiden får vi fika besök =) Jörgen ska även baka en sockerkaka säger han, haha! =) Nej jag får väl ta på mig lite kläder så vi kommer iväg till dagis kanske ;) Men vi hörs av senare =D

Kommentarer
Postat av: mysan

Gott att du fick sova.

Har jörgen fått något svar från önh (sömnlabb)

om hur snarkningarna var (andningsuppehållen) Om det blir en liten maskin hem att koppla på när han ska sova. Då lär ju du få sova bättre med.

Ha en solig o bra dag.

2009-01-07 @ 12:07:04
Postat av: Emma

Hoppas ni får en god fika! Synd att jag inte kunde vara med. men vi får ordna något någon dag framöver. =)



Det känns faktiskt lite bättre just nu men inte helt bra alls. Hoppas det bara var något litet som kom över mig.

Kram

2009-01-07 @ 13:07:02
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback