Packat åter igen..

2009-01-25 20:51:40 Dagboken
» Kommentarer(1) «


HejHej.
Vid 13-tiden kom Williams faster Carina och hämta honom, så vi skulle kunna packa lite. Efteråt va ja tvungen att lägga mig en stund för det kändes som att mitt huvud skulle sprängas, det resulterade i en nap på 3 timmar. Mycket skönt måste jag säga, så har vi packat 5 lådor idag med, så nu finns det inga flyttlådor kvar, så måste skaffa fler imorn. Jörgen får åka och köpa det efter att han lämnat William på dagis.. Sen har Jörgens bror vart här på middag, idag blev det ugnsstektfalukorv och hemmalagat potatismos ala Marie ;) Mycket gott, så nu är jag proppmätt =)

Imorn blir det kinabuffé med Emma & Sandra.. Sen ska jag till skolan, och sen är det eventuellt ÖF =) Hela dagen är alltså fullbokad imorn. Emellan det ska vi även packa, ja det lär vi ju varje dag nu tills vi flyttar på onsdag eftermiddag! Nu ikväll ska vi väl gotta oss framför tv:en, jag har massa godis, chips och ostbågar kvar =) haha.. Hoppas ni har haft en bra söndag, nu ska jag få William att sova, han har inte somnat än :P



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vilken goding till son du har =) Härlig blogg oxå!



Lycka till med packandet o ha en braig kväll =)

2009-01-25 @ 21:59:45
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback