Seg dag

2009-01-20 20:21:42 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Hejhej! =)

Vilken seg dag vi har haft idag.. När William somnade för sin middagslur så gick jag o la mig o vilade jag med. *Trött Mamma* Slumrade väl aldrig riktigt till men det var gott att bara få ligga och slappna av, märks att man gör det allt mer sällan nu när ens barn är så stort. Alltid när William va liten, så gick ja o la mig när han sov, men nu nää, det finns så mycket annat som måste göras. Har ju faktiskt ett hem att sköta också. Pappsen har fixat med bilen idag, så nu får vi värme där i, och slipper frysa rumpan av oss. Väldigt skönt må jag säga.. =) När pappsen grejjat klart, styrde vi bilen mot Vänersborg och till Mobilbanken, tror det hette så.. Jag shoppade ett nytt headset till mobilen, det där original headsetet är inget för mig, för jag vill ha "Walkman lurarna" dom me små hörsnäckor till. Och ett sånt fick det bli! =)


Sen blev det hem att fixa lite mat, William har verkligen testat alla gränser idag. Och vi har verkligen fått känna på att han testar vårat tålamod. Men det är ju så här det kommer vara ett par år framöver ;) HAHA.. Ja är det ju faktiskt nu det börjar och vi som föräldrar ska ju "tillrättavisa" honom när han gör fel, och förklara för han hur det ska vara. Ja det är inte lätt alla gånger, men man gör ju sitt bästa =) William kommer växa upp och bli en duktig kille, det är det vi strävar efter iaf!


Han somnade för en liten stund sen, med nalle puh vid sin sida.. Imorn är det skola igen för min del mellan 12.30-13.50, sen får Jörgen köra upp oss till Sandra. För där är det fika, lika skoj som alltid =) William ska iaf till dagis imorn, hoppas innerligt att han inte ska bli dålig nu, men med alla dagisbaciller som går så lär väl han vara sjuk inom en vecka igen.. Jaja, Hoppas på det bästa.


Antingen torsdag eller fredag ska vi åka till Ikea =) Och shoppa.. Jag ska köpa TV-bänk. Samt lite hyllor, ska kika efter förvaring för Williams alla leksaker så vi kan få en bra plats för dom sen i nya lägenheten, det slinker nog ner en och en annan pryl med, det brukar det ju göra när man är på Ikea. Hihi.. Nej nu ska jag plugga lite trååååkig matte! Avskyr matte, dels för att det är så tråkigt och sen för att jag inte fattar ett skiit!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Vem hjälper dig med dina designer, du byter ju rätt ofta =)

2009-01-20 @ 22:22:15
URL: http://dennizmamma.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tänk på att matte är egentligen inget du behöver förstå. Bara du vet hur du ska göra. Bara krångligt att veta varför man gör som man gör!! ;)

2009-01-20 @ 22:26:04
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

hahaha.. tycker jag liknar en kanin, en död sådan ;p

2009-01-20 @ 23:08:33
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: emm

ville bara säga vilken fin blogg du har.. hur har du fått sådär marie i slutet??

2009-01-21 @ 12:49:08
URL: http://latinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback