Söndag 4/1

2009-01-04 12:32:15 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Det blev ingen promenad idag, Loke va hostig och Emma hade andra planer, men det kommer fler gånger. =) Istället tar vi en slappa-så-mycket-som-det-går-dag! Bara gå hemma och dra och inte göra ett skit, laga någon goo middag sen =) Men så mycket är ju inte klockan än, William har precis ätit lunch, men om ett par timmar så ;) Vi kanske går ut och går en promenad istället, vi i familjen .. =) Då får man klä sig riktigt varmt för det är ett par minusgrader ute nu.. Jag behöver iaf köpa mig nya skor, ett par stövlar, sen fyller ju Jörgen år snart, och vad fan ska man köpa till honom då? Ja det tåls ju att fundera på...

Imorn är det ny vecka, min sista vecka som ledig =( Men den veckan är full planerad nästan, imorn ska vi hem till Jessica och Tuva på tårtfika, eftersom Jessica fyller 22 =) på tisdag är inget planerat än, på onsdag kommer, Linda, Emelie och Sofia hit på fika =) på Torsdag ska jag till tandläkarn och fredag åker vi till Göteborg till min bror och ska in och shoppa på IKEA . Men lite andra saker ska jag hinna klämma emellan också. =)

Kommentarer
Postat av: Ferhat

Hade du en bra lördag annars? :D

2009-01-04 @ 12:59:03
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback