Tisdag 13/1

2009-01-13 12:15:52 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Jisses vilken natt .. =/  Inte alls fått sova mycket, William har haft sån hosta, låter som han ska hosta upp sina lungor, och hostar han inte så skriker han hela tiden :( Min lilla pluttis, det här tar verkligen på honom, han är inte alls sig lik. Knappt någon aptit har han heller så nu lever han på välling, men får inte i sig så himla mycket heller. Ja det är inte lätt att vara sjuk, feber har han ju också, så vi har fått avboka det vi hade planerat i helgen =( Riktigt tråkigt, men just nu är det viktigare att William blir frisk, även Jörgen har drabbats och har ont i hela kroppen, misstänker att det är en släng av influensa.. Sämst av allt är ju att jag får en sån dålig start i skolan men dom förstår nog. =)

Idag har vi varit på Vårdcentralen med William, men dom sa väl inte så mycket.. Skulle komma tillbaka på fredag om han inte blivit bättre då. Så ja inga planer mer idag, vi ska vara hemma och satsa på att bli friska. Men en glädjande sak har jag allt, ja la ju ut min rosa mobil på tradera, för 700 kr. Och ja det har passerat 1400 för ett tag sen :P Det är iaf lite roligt, att ja kommer få dubbelt så mycket för den som jag ville ha från början ;) hahaha.. =)

Nej nu ska jag försöka få William att sova lite.. Han har vart uppe sen halv 6 typ..

Kommentarer
Postat av: Åsa - Mamma till två busar ♥

Stackars liten :-( Hoppas han blir bättre snart.

2009-01-13 @ 18:35:30
URL: http://mammtilltvabusar.blogg.se/sondag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback