Tisdag 6/1

2009-01-06 09:50:52 Dagboken
» Kommentarer(4) «


God Morgon, =) Jag har varit uppe ett bra tag vill ja lova.. Vaknade vid 4 typ och kunde inte somna om :/ Och då har jag bara sovit i ca 3 timmar, börjar tro att min kropp inte vill sova.. Hur normalt är det att vara vaken i 21 timmar per dygn? Jaja, det ger sig väl.. Nån gång får väl jag också sova! Iaf så låg jag o spelade "Need for speed" på mobilen halva morronen i väntan på att William skulle vakna, men han va ju tröttfis som banligt och vaknade inte förän klockan va 8! :P

Så nu har hela familjen vart uppe ett tag, vi sitter och lyssnar på "Det stora sångkalaset" William favorit skiva, han älskar alla låtarna som finns på den, men en favorit är Klaras hoppsång. =) Idag bör jag städa hemma, men får se om jag orkar det idag eller om jag gör det imorn förmiddag, vi får ju faktiskt besök imorn av Linda, Sofia & Emelie och deras små .. =)
Idag blir det en sväng till Överby och fixa Jessicas födelsedagspresent, för det hanns ju inte igår tyvärr :/ Måste köpa hårfärg också, så jag kan färga håret, ska bli så jävla gött att bli av med den mörka utväxten.. :P

Nej nu är William ptålig, han vill inte att mamma sitter här, han vill leka =)

Kommentarer
Postat av: Therese & Hampus

Hoppas att du snart får sova riktigt. Så jobbigt när man inte får sova...

: )

2009-01-06 @ 10:08:15
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Sandra

Usch va drygt för dig att inte få sova :(

2009-01-06 @ 10:20:18
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Fasr rätt dyrt när man inte har så mkt pengar

2009-01-06 @ 12:40:08
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppa hoppa hoppa hoppa loppa, hoppa jag kan inte stoppa ;)

2009-01-06 @ 13:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback